טיול לאקוודור ואיי הגלפגוס

9CA1F1E0-2257-4AD4-885C-1023BAF5E9BE
בהדרכת משה מנע
A81664C0-70A7-4CA7-8A97-E1648598A84C
15/05/24 -
25/04/24
4BEEC465-BC43-4C2C-A644-32C76E51B89E
21 ימים

חברת יעדים טיולי תרבות וטבע

למה כדאי לכם לטייל איתנו לאקוודור ולגלפגוס?

הג’ונגל האמזוני הפראי, עתיקות תרבות האינקה ושייט באיי גלאפגוס
אקוודור, המדינה הקטנה בהרי האנדים, היא מהמדינות המרתקות והפחות מתויירות בדרום אמריקה. ארכיפלג הגלאפגוס, מפורסם בעולם בזכות שפע בעלי החיים האנדמיים. בנוסף על איי גלאפגוס, אקוודור עשירה במגוון אתרי טבע מופלאים ובנופים מרהיבים – הרי געש, אגמים, מעיינות חמים, לגונות, מפלים וכמובן – הג’ונגל האמזוני הפראי. בטיול מיוחד זה נגלה את העתיקות של תרבות האינקה העתיקה בדרום אקוודור ונלמד על ההיסטוריה הרוחנית והתרבותית של אחת האימפריות החזקות והמצליחות בעולם.

שייט של 4 לילות/ 5 ימים באיי הגלפגוס

3 לילות בלודג’ בתוך הג’ונגל האמזוני

עתיקות האינקה אינגפירקה והעיר קוליניאלית, קואנקה, הפארק הלאומי “אל קאחאס”, האזור היפה הידוע בכ-200 הלגונות המצויות בשטחו.

טיולים וסיורים באזור בניוס, רחצה במעיינות חמים בפפלאקטה

ביקור בלגונה קילוטואה, ביקור בפארק הלאומי קוטופקסי  ובלגונת לימפיופונגו

ביקור בשוק אוטובלו – השוק הצבעוני והגדול ביותר בדרום אמריקה ,בקוטאקצ’י  ובלגונת קויקוצ’ה

ביקור ביער העננים מינדו

לילה במלון במדריד וסיור במדריד

קבוצה קטנה – עד 20 מטיילים

על הסיס לינה וארוחת בוקר במדריד, חצי פנסיון לאורך כל הטיול באקוודור (ארוחת בוקר + ערב)+ כלכלה מלאה בג’ונגל + כלכלה מלאה בגלפגוס.

תפרנו לכם מסלול טיול שלא תשכחו

מסלול הטיול

תל אביב- מדריד 25.4.24

בשעות אחה"צ נטוס מתל אביב למדריד, ננחת בשעת לילה ונועבר למלון.

1
מדריד - קיטו -השוק באוטבלו - קוטאקצ'י - לגונת קויקוצ'ה

לאחר ארוחת הבוקר, נצא לסיור במדריד. בשעות הערב ניסע לשדה התעופה ונטוס אל קיטו בירת אקוודור. ננחת בשעות הבוקר של יום 3 בקיטו.
לאחר הנחיתה, נצא מקיטו לכיוון העיירה האינדיאנית אוטבאלו, בה נבקר באחד מהשווקים המפורסמים ביותר בדרום אמריקה. נסתובב בין הדוכנים, נקנה מזכרות ונראה את הכפריים בתלבושתם המסורתית הססגונית.

מכאן ניסע לעיירה היפה קוטאקצ'י (Cotacachi) הנחשבת לבירת מוצרי העור של אקוודור. נסתובב בסמטאות ומשם נמשיך ללגונת קויקוצ'ה (Cuycocha) הנמצאת בלוע הר געש כבוי ובה שני איים ציוריים. נלך בשביל הצופה על הימה הכחולה והאיים ונהנה מהנופים המיוחדים והצמחייה. לינה בקיטו.

טיול לאקוודור ואיי הגלפגוס
2-3
יער העננים מינדו, ציפורים, פרפרים ושוקולד

הבוקר ניסע לעיירה מינדו (Mindo) בירת הצפרים והפרפרים של אקוודור בלב יער הררי ציורי. זהו טיול חובה למתעניינים בצפרות וטבע מכיוון שהשמורה היא בית ל-500 מיני ציפורים. נבקר במפלים מרהיבים החבויים בתוך יער העננים השופע,  נלך בשביל בלב היער ההררי המשופע בצמחיה ומפלי מים, וניסע בקרון “אומגה” מעל ערוץ הנחל העמוק.

נבקר בחוות פרפרים בה נתפעם לראות מאות מינים צבעוניים ושנים של פרפרים מקומיים.

מפה נמשיך לביקור בן כשעה במפעל שוקולד מקומי. אקוודור מפורסמת בעולם בזכות האיכות יוצאת הדופן של הקקאו והשוקולד שלה וזה המקום ללמוד על תהליך ההכנה של אחד המאכלים האהובים בעולם- מחוות קקאו משפחתיות מקומיות ועד הטעימה של השוקולד המוכן. לינה בקיטו.

4
הג'ונגל האמזוני

הבוקר נטוס בטיסת פנים אל העיירה קוקה, ממנה נצא לעבר הלודג’ אשר באגן האמזונס. נשוט בקאנו על נהר Napo ונגיע אל הלודג’ הבנוי במעבה יער הגשם. בשלושת ימי השהייה שלנו בלודג’ נסייר ברגל ובקאנו בין השבילים של היער, נכיר את הצמחייה ואת בעלי החיים של אגן האמזונס, נטעם את המאכלים האופייניים לאזור ונחווה את הג’ונגל בסיורים בקבוצות קטנות הנערכים ע”י צוות המדריכים המקצועי של הלודג’. לינה בלודג’ בג’ונגל

טיול לאקוודור ואיי הגלפגוס
5-7
טיסה לקיטו- קיטו הקולוניאלית - אתר "אמצע העולם"

הבוקר ניפרד מהלודג ומהג'ונגל ונטוס חזרה מקוקה לקיטו.

לאחר הנחיתה,  נצא לסיור בקיטו בירת אקוודור. נבקר במרכז ההיסטורי של קיטו, עיר קולוניאלית זו הייתה הראשונה שהוכרזה כאתר מורשת עולמית של אונסק"ו בשנת 1978 בשל היותה בעלת המרכז ההיסטורי השמור ביותר ביבשת אמריקה.

קיטו הינה אחת הערים הגבוהות בעולם (2850 מטר מעל פני הים) המשתרעת על מס’ גבעות ומונה 2.5 מיליון תושבים. העיר נוסדה בשנת 1534 ומאז עצמאות אקוודור ב 1822 משמשת כבירה. קיטו מאופיינת בבתים בעלי ארכיטקטורה קלאסית, בתים קולוניאליים, מרפסות טובלות בירק ופרחים, כיכרות מרשימות ויותר מ50 כנסיות ומבני דת, כל אלה מעניקים לעיר את אופייה הלטינו-אמריקאי הייחודי.  נלמד על ההיסטוריה המעניינת והצבעונית של קיטו, תוך כדי התבוננות במראות ובקולות חיי היומיום באקוודור.

לאחר מכן, ניסע לקו המשווה החוצה את אקוודור ונבקר באתר הידוע "אמצע העולם" (Mitad del Mundo) בו נוכל לעמוד עם רגל אחת בחצי הכדור הדרומי ועם השנייה בחצי הכדור הצפוני. נבקר במוזיאון Intiñan המאפשר להשתתף בניסויים המדגימים את הייחודיות והקסם של המיקום המיוחד הזה. לינה בקיטו.

8
שמורת הר הגעש קוטופקסי - לגונת לימפיופונגו

הבוקר ניסע אל הר הגעש הפעיל קוטופקסי (Cotopaxi) שגובהו 5,897 מטר השוכן בתוך הפארק הלאומי הנושא את אותו שם. להר, השני בגובהו באקוודור, יש מבנה סימטרי של חרוט והוא מדהים ביופיו. נעפיל ברכב עד לגובה של כ-4,500 מטר ונצא לסיורים בפארק הלאומי ונראה פסגות נוספות, אגמים, יערות ונופי אפר וולקני. זוהי אחת משמורות הטבע הפופולריות ביותר ואם יתמזל מזלנו נוכל לצפות בציפור המלכותית קונדור הדואה מעלינו.

נמשיך ונסייר לאורכה של לגונת לימפיופונגו (Limpiopungo) הציורית ונוכל לראות עופות מים מקומיים וגם את סוסי בר הרועים באחו שמסביב.

נמשיך לאיזור קוטופקסי, דרך ״שדרת הרי הגעש״, ביום בהיר ניתן לראות 11 מתוך 55 הרי הגעש הקיימים באקוודור. לינה באיזור קוטופקסי.

9
לגונה קילוטואה

היום נצא לביקור בלגונה קילוטואה, הנחשבת לפנינה של אקוודור: הר הגעש קווילוטואה שבלועו לגונה מרהיבה, תכולה. המראה של המים הכחולים-תכולים של לגונה קילוטואה הלכודים בתוך לוע הר הגעש אדיר הממדים הוא בלתי נשכח.  תושבי האזור שומרים על זהותם השבטית והמסורת בלבושם ובמנהגיהם- אין זאת הצגה לתיירים כי אם דרך חיים.  בתום סיורנו, ניסע לעיירה היפה בניוס (Banos) ללינת לילה.

טיול לאקוודור ואיי הגלפגוס
10
בניוס - מפלי מים

הבוקר נערוך סיור בבניוס Baños de Agua Santa" (“מקלחת של מים קדושים”), המפורסמת בנביעת מעיינות חמים, עקב הקרבה להר הגעש הפעיל Tungurahua. בניוס, נחשבת לעיר צליינות מקודשת ויש המאמינים שהבתולה מרי מגנה על התושבים המקומיים מאסונות טבע העלולים להתרחש בקרבה להר הגעש. מלבד המעיינות, בבניוס נופים מדהימים, מצוקים אדירי ממדים, מפלי ענק שוצפים והרבה ירוק. נבקר במפלים הקסומים והעוצמתיים של Pailon del Diablo (גרון השטן), נחצה את העמק ברכבת בגובה 100 מטר כדי לצפות במפל Manto de la Novia (הינומת הכלה)  ונתרשם מהתצפיות והסצנות הפנורמיות המדהימות שיש לבניוס להציע.לינה בבניוס.

11
אל ריובמבה וקואנקה

היום מתחיל בנסיעה, בנופים המדהימים של אקוודור דרך שדרת הרי הגעש אל המרכז ההררי של אקוודור, עם נופיהם המדהימים של הרי האנדים, לכיוון העיר ריובמבה (Riobamba). נצפה בפסגות של הטונגוראוה (Tungurahua) והצ'ימבורסו (Chimborazo).

נגיע לריובמבה, בירת מחוז צ'ימבורסו במרכז אקוודור, אשר ביחד עם אמבאטו, ריובמבה נחשבת לאחת הערים הגדולות באזור סיארה של אקוודור.

נמשיך בנסיעה דרומה אל העיר הקולוניאלית היפה ביותר באקוודור, קואנקה, קואנקה היא בירת מחוז אסואי והיא העיר השלישית בגודלה באקוודור, אחרי גואיקיל וקיטו.

לינה בקואנקה.

טיול לאקוודור ואיי הגלפגוס
12
קואנקה- הפארק הלאומי "אל קאחאס"

לאחר ארוחת הבוקר נצא לכיוון החוף אל  הפארק הלאומי "אל קאחאס"Cajas National Park'  הידוע בכ-200 הלגונות המצויות בשטחו. לאורך נסיעה זו אפשר לראות את ההבדלים בין אזורי האקלים באקוודור, אדמות הבור, היער האנדיני והיער הסובטרופי. הפארק נמצא בגובה 4000 מ', ממזרח לו זורמים הנהרות לאמזונס וממערב לו זורמים הנהרות לאוקיינוס השקט.

זה המקום המושלם לטיול עם 232 אגמים ומגוון של עולם החי כולל דובים, פומות, יונקי דבש וקונדורים.

אחה"צ נצא לסיור בקואנקה היפה. לינה בקואנקה.

13
עתיקות האינקה אינגפירקה- גוואיקיל

הבוקר נצא  לביקור בעתיקות של תרבות האינקה העתיקה באתר אינגפירקה (Ingapirca). העתיקות הפרה-קולומביאניות המרשימות והחשובות ביותר באקוודור הן עתיקות ה-Ingapirca, הבנויות בסגנון האינקה המפורסם ללא שימוש בטיט. נתפעל מ"מקדש השמש אשר" השתמר היטב ומאפשר הצצה ליכולות הארכיטקטוניות של האינקה ונלמד על ההיסטוריה הרוחנית והתרבותית של אחת האימפריות החזקות והמצליחות בעולם.

לאחר מכן, ניסע אל גוואיקיל. לינה בגוואיקיל.

14
האי בלטרה -האי מוסקרה (Mosquera Islet)

ימים 15-19 שייט באיי גלאפגוס

הבוקר ניסע אל שדה התעופה בגוואיקיל ונטוס אל איי גלפגוס (טיסה של כשעתיים), שם נעלה על הספינה Legend, עליה נבלה חמישה ימים וארבעה לילות בשייט בין האיים.

במשך היום נרד בסירות קטנות לביקור בחלקים שונים של האיים, בהם נפגוש ונראה מינים מיוחדים של בעלי חיים, חלקם אנדמיים לאיי גלפגוס ומהם פיתח דרווין את תורת המינים ואת תאוריית האבולוציה. על האנייה נאכל את כל הארוחות ונוכל גם ליהנות מפינות שיזוף, בר, והרצאות בנושאי טבע.  הסיורים יתקיימו לפי תכנית השייט של הספינה:

יום 15: האי בלטרה -האי מוסקרה (Mosquera Islet)

בבוקר נגיע לאי בלטרה, שם נעלה על הספינה.

אחה"צ הספינה תשוט אל האי הזעיר מוסקרה (Mosquera Islet) הממוקם בין האי סיימור הצפוני (North Seymour) והאי בלטרה (Baltra). האי הזעיר מכוסה חול  וחלקו סלעי לבה. ובו יושבות להקות של אריות ים. כאן נוכל ליהנות מצפייה בציפורים כגון שחפי לבה ואנפות ולשנרקל ואולי נזכה לראות כרישים.

טיול לאקוודור ואיי הגלפגוס
15
נמל אגס (Egas Port) באי סנטיאגו (Isla Santiago) והאי ראבידה (Isla Rábida)

היום נגיע אל אל חוף נמל אגס באי סנטיאגו בו מספרים שצ'רלס דרווין ביקר בשנת 1835. החוף מכוסה חול וולקני שחור, חלקו הראשון של המסלול הוא מאפר וולקני והחצי השני עובר על קרקע סלעי בזלת. בקו החוף הדרמטי הזה נפגוש שלל מינים שבחרו לחיות בין יבשה לים, במיוחד ביניהם נפגוש במושבה קטנה של דובי הים (fur seals) אנדמיים לגלפגוס. כאן נוכל לפגוש מינים נוספים של אריות ים ועופות בהם שלצדף אמריקני, עקב גלפגוס, אנפתיים ועוד וזאת תודות לגיאולוגיה המיוחדת במינה של האי.

אחה"צ, נפליג לאי ראבידה, עם חוף החול האדום המיוחד שלו,  ביתם של אריות ים, שקנאים, משובות קינון של עופות ים  וציפורים. נטייל דרך יער של פאלו סנטו לתצפית יפה על המפרץ. שנורקלינג כאן יכול להיות מצוין, לעתים קרובות נפגוש להקות גדולות של דגים, אריות ים וצבי ים.

טיול לאקוודור ואיי הגלפגוס
16
מפרץ אורבינה (Urbina Bay) ומפרץ טאגוס - אי איזבלה (Isabela Island)

הבוקר נגיע לאי איזבלה, מפרץ אורבינה ובו נחזה בתופעה ייחודית שבה גושי אלמוגים גדולים חשופים לחלוטין לאחר התרוממות גיאולוגית דרמטית בשנת 1954. נמשיך בסיור עם תצפית על הר הגעש אלסדו (Alcedo Volcano, בו נוכל מקווים לצפות באיגואנות יבשתיות, כמו גם כמה מצבי הענק האנדמיים להר הגעש בגלפגוס ובמושבות קורמורנים חסרי יכולת לעוף.

לאחר הסיור באי מי שמעוניין יוכל לשנרקל ולשחות בין כלבי ים, צבי ים, ומגוון דגים צבעוניים.

אחה"צ נגיע למפרץ טאגוס (Tagus Cove), האי הגדול ביותר בגלאפגוס ונחזה בנוף געשי מדהים החושף את הרי הגעש הצפוניים הדרמטיים של האי איזבלה. נתגלה לסיפור התפרצות 5 הרי הגעש מהם נולד האי. נצא לטיול אל אגם מי מלח בלוע הר הגעש, אגם על שמו של דרווין. נתרשם מנוף קרקע וולקני וגיאולוגיה מיוחדת. בחזרה לחוף נצא לסיור בסירת גומי לאורך חופים בהם נראה בעלי חיים ימיים כגון בעלי כנף כמו שחפית, נודי חומה, סולה כחולת רגל, קורמורנים חסרי יכולת לעוף ופינגוויני גלאפגוס נמוכי קומה (תלוי בעונה), פינגווינים מהיחידים בעולם החיים באזור טרופי.
אוכלוסיית פינגוויני גלאפגוס בכל האיים יחד מונים כ-2000, רובם נמצאים במערב האי איזבלה, אחרים דרומה יותר. מי שמעוניין יוכל לצאת לשנורקל במים עמוקים.

טיול לאקוודור ואיי הגלפגוס
17
תצפית אספינוזה (Espinosa Point) באי פרננדינה ותצפית ויסנטה רוקה (Vicente Roca Point) באי איזבלה

האי הצעיר ביותר של גלפגוס ואחד הבתוליים בעולם. פרננדינה, "בירת האיגואנה הימית של העולם". את רוב שטח האי מכסים מבנים געשיים וכתוצאה מכך הצמחייה דלילה והיא מציגה בעיקר קקטוסים. אפשר למצוא גם לאורך החוף צמחי מנגרובים.

הרקע הוולקני השומם הזה הוא בית לריכוז עצום של איגואונות ימיות, המושבה הגדולה ביותר של איגואנות ימיות בגלפגוס. באותו קו חוף, אנו יכולים למצוא את הפינגווינים הזעירים של גלפגוס. כאן יש לנו גם את ההזדמנות המרגשת לשנרקל עם איגואנות ימיות הניזונות מתחת למים, פינגווינים, צבים והקורמורנים האנדמיים, חסרי המעוף.

אחה"צ נגיע אל תצפית ויסנטה רוקה באי איזבלה. זהו אתר מבקרים מרהיב, מוקף בצוקים עצומים של הר הגעש שנשחק. תעלת בוליוואר, אחד המקומות העשירים בעולם בחיים תת ימיים, הוא מקום נהדר לשנורקל במים עמוקים. אל התעלה נגיע דרך הים בסירת גומי ולאורך החוף נשוט ונזכה לראות מגוון רחב של ציפורים, גם ימיים וגם יבשתיים. הודות לזרמי מים קרים באזור זה של האיים, קיימים זנים שונים של בעלי חיים ימיים, מינים מסוימים של דגים שנמצאים רק במערב הארכיפלג. יש לנו גם סיכוי אמיתי לשחות עם פינגווינים ואולי גם שפע של צב ים, הזדמנות טובה לשנורקל ולזכות בחוויה מדהימה

טיול לאקוודור ואיי הגלפגוס
18
שמורת צבי הענק - האי סנטה קרוז- סיום השייט - טיסה גוואיקיל

הבוקר נגיע לאי סנטה קרוז ונטייל בשמורת צבי הענק, בו נוכל לראות בעלי כנף שונים כמו אלה צבע-מקור, פרושים, פלייקטצ'ר וורמליון, ואנפות בקר (בדרך כלל עומדות על שריונם של צבי יבשה ענקיים). אזור זה הוא מקום נהדר לחובבי ציפורים, כאן תמצאו כמעט כל זן של בעל כנף יבשתי הנמצא באיים.
תהיו עדים לעושר האקולוגי מרשים, במסלול שעובר דרך אזור חקלאי אל תוך יער גשם לח מאוד.
לאחר הביקור, נחזור אל האי בלטרה, ניפרד מהאנייה ונועבר לשדה התעופה המקומי לטיסתנו לגוואיקיל. לאחר הנחיתה נועבר למלון שלנו בגאוויקיל ונצא לארוחת ערב אחרונה בטיולינו זה. לינה בגוואיקיל

טיול לאקוודור ואיי הגלפגוס
19
טיסה גוואיקיל-מדריד- תל אביב

לאחר ארוחת הבוקר, נצא לשדה התעופה לטיסתנו הביתה דרך מדריד וממנה  לתל אביב.

ננחת בשעות הצהריים ב15.5.24.

20-21
טיול לאקוודור ואיי הגלפגוס

צוות המומחים שלנו כאן לסייע לכם. השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

למה מטיילים ממליצים על ״יעדים״?

עלות הטיול

$
10,350
21 ימים
טיול לאקוודור ואיי הגלפגוס
משה מנע
השאירו פרטים ויועץ טיולים יחזור אליכם בהקדם
A1AC49A3-31D7-43B5-B797-D3429BBF9C79




    מוזמנים ליצור איתנו קשר ישירות בטלפון:

    מסלול הטיול היה טוב מאוד ותנאי הטיול היו טובים. משה מנע, מדריך הטיול – נפלא, עדינות, אנושיות, תשומת לב לפרטים ולאנשים. בעל ידע נרחב ואדיבות רבה. נהניתי ממנו בכל רגע נתון.

    מירי אלדר – טיול לאקוודור וגלפגוס

    מסלול הטיול מקיף וממצה. תנאי הטיול טובים מאוד. מדריך הטיול – משה מנע – ממשה עד משה לא היה כמשה (מנע)… מדריך משכמו ומעלה, איש אשכולות. דאגתו והתייחסותו כאילו כל אחד ואחת בנו יחידו. לא יכול להיות איש טוב ממנו. הצוות המקומי היה דאגן וחייכן והיחס היה מצוין.

    רון זהר – טיול לאקוודור וגלפגוס

    מסלול הטיול מעולה, במיוחד במקומות האותנטיים באמזונס, קוואנקה אלקחה והגלפגוס. תנאי הטיול הפתיעו לטובה – ראויה לציון האסיינדה באמזונס. משה מנע, מדריך הטיול, פשוט מעולה – ידע רב, אנושי ואכפתי מאוד. ניכר שהשקעתם בכל פרט ויצרתם מסלול ייחודי שבזכותו בחרנו בכם.

    אשר צוקר – טיול לאקוודור וגלפגוס

    שקיפות לכל אורך הדרך

    תנאים והערות מיוחדות

    המחיר כולל:

    • מלונות מדרגת תיירות טובה על בסיס חצי פנסיון באקוודור (א. ערב ובוקר כל ימי הטיול, לא כולל ימי הטיסות).
    • לילה במלון במדריד על בסיס לינה וארוחת בוקר.
    • 4 ימים/ 3 לילות בלודג בג’ונגל האמזונס – שלוש ארוחות ביום (ארוחת צהריים יכולה להיות ארוזה) במהלך השהות בלודג בג’ונגל
    • 5 ימים/ 4 לילות על הסיפון בשייט בגלפגוס, בקבינת ג’וניור חיצונית, שלוש ארוחות ביום במהלך השייט באיי הגלפגוס
    • מדריך ישראלי מומחה ליעד
    • תחבורה: אוטובוס תיירים ממוזג, סירות קאנו ורפסודות באזור יערות הגשם, אניה וסירות בשייט באיי גלפגוס
    • סיורים, שמורות טבע וכניסות לאתרים כמתואר במסלול
    • סיורי חוף ואיים בגלפגוס בהתאם לתכנית השייט הנתונה לשינויים.
    • טיסות בינלאומיות  הלוך: ת”א-יעד ביניים באירופה- קיטו . חזור: גוואיקיל- יעד ביניים באירופה- ת”א.
    • טיסות פנים:
    • Quito – El Coca – Quito , Guayaquil to/from Galapagos
    • תשר לנותני השירותים במסלול היבשתי (לא כולל תשר בשייט).

    המחיר אינו כולל:

    • הוצאות אישיות, ארוחות שאינן כלולות ושתייה בארוחות.
    • מס כניסה לאיי גלפגוס: $120 למטייל.
    • תשר במהלך השייט.
    • כל מה שלא מצוין ככלול במחיר

     

    הערות ומידע כללי:

    • הטיול לאקוודור הוא טיול מיוחד והרפתקני, שירותי התיירות אינם מפותחים כמו במדינות אחרות ויתכנו בטיול תקלות בלתי צפויות כגון סגירת כבישים או מוזיאונים, שביתות, שינוי מועדים, שיפוצים ועוד. זהו חלק מאופי הטיול באקוודור וההרשמה לטיול מהווה הסכמה לכך. מכיוון שמדובר בטיול מיוחד, החורג ממסלולי התיירים ומבקר במקומות נידחים ולא מתויירים, המסלול אינו סופי והוא פתוח לשינויים.
    • המחיר מותנה במינימום 16 נרשמים.
    • הנחיות הקורונה בזמן הטיול הן באחריות המדינה בה אנו מטיילים בלבד ובהתאם לנהלים של חברת השייט וחברות התעופה איתם אנו טסים, על המטייל/ת לדעת כי גם חברת יעדים כפופה להנחיות אלו. חברת יעדים איננה אחראית על הנהלים בשדות התעופה ובמדינות בהם מבקרים ולא תישא בעלויות הכרוכות בהארכת השהייה / מילוי טפסים / סגירת השמיים ו/או כל השלכות אחרות, הקשורות לקורונה בארץ ובעולם. הוצאות אלו יחולו על הנוסעים.
    • ביטוח רפואי ומטען– עם ההרשמה מומלץ לרכוש ביטוח רפואי ומטען, המכסה ביטול מסיבה רפואית כולל עקב קורונה וחילוץ והטסה רפואית.
    • חיסונים – למידע על חיסונים יש לפנות ללשכות הבריאות המחוזיות. חיסון כנגד קדחת צהובה הינו הכרחי באזורים בהם נטייל. במידה ומסיבה כלשהי אין באפשרותכם לקבל את החיסון יש לקבל מכתב מרופא שמפרט את הסיבה.
    • דמי ביטול מיוחדים נוספים יחולו על כרטיסי השייט ועל כרטיסי טיסה בהתאם לתנאי חברת התעופה והשייט.
    • טיסות: ע”פ מדיניות חברות התעופה, בטיסות קבוצתיות לא ניתן לבצע הושבה מראש. חלק מחברות התעופה מאפשרות לבצע הליך בידוק אישי (צ’ק אין) באינטרנט 24 שעות לפני הטיסה ובמסגרתו לבחור מושב בטיסה. על המטייל להיכנס לאתר חברת התעופה הרלבנטית ולבצע זאת בעצמו. במקרים בהם אין חברת התעופה מאפשרת זאת 24 שעות לפני הטיסה, על המטייל להגיע לנמל התעופה מוקדם מספיק (כשלוש שעות לפני הטיסה) אם ברצונו להגדיל את אפשרות הבחירה, ולבחור לעצמו ולמי שמטייל עמו מושבים סמוכים. יודגש כי כל נושא ההושבה בטיסות אינה באחריות החברה והחברה כפופה למדיניות ההושבה הקבוצתית של חברות התעופה השונות.
      לדף תנאים כלליים של חברת יעדים טיולי תרבות וטבע:  https://yeadimtravel.co.il/general-conditions
    • התמונות להמחשה בלבד והן באדיבות הספק.

    רשימת המלונות לדוגמא:

    צרו איתנו קשר

    השאירו פרטים והמומחים שלנו יחזרו אליכם בהקדם  

    טיול לאקוודור ואיי הגלפגוס

    מה תרצו לחפש?