יעדים טיולי תרבות וטבע

טיולי איכות לעולם הרחב בקבוצות קטנות, במסלולים יצירתיים עם מיטב המדריכים. חוויה אחרת, מרתקת ומיוחדת
זברות שותות בסוואנה, טנזניה

chinstrap penguin פינגווין רצועת הסנטר אנטארקטיקה

קטבים

צוות המומחים שלנו כאן לסייע לכם. השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

למה מטיילים ממליצים על ״יעדים״?

בהוטן

ענת שריג – טיול לנפאל ובהוטן

טיולים מאורגנים

טיול מאתגר. רב המלונות היו טובים. המדריך, עופר צבי, משגע. תותח על. פנומן. טיול חויה מסוג אחר.

רחל אביעד – טיול לדרום אפריקה

שלום רב,
הטיול היה מעולה מכל הבחינות!!
טיילתי הרבה בעולם והטיול הזה התעלה על כולם.
התנאים היו מצוינים: החל מאוטובוס מרווח עם שתי יציאות וכניסות, מים לכל זמן הטיול, איסוף ופיזור מזוודות נפלא, מלונות ברמה גבוהה.
המדריך – אבי שפיר – היה מעל ומעבר. מצוין! הסברים מדויקים בכל התחומים. דואג לכל מחסור, לכל גחמה. מתוכנן עד הפרט האחרון בטיול.
כל הכבוד לכל אלו שעשו להצלחתו!!
רחל אביעד

אשר צוקר – טיול לאקוודור וגלפגוס

מסלול הטיול מעולה, במיוחד במקומות האותנטיים באמזונס, קוואנקה אלקחה והגלפגוס. תנאי הטיול הפתיעו לטובה – ראויה לציון האסיינדה באמזונס. משה מנע, מדריך הטיול, פשוט מעולה – ידע רב, אנושי ואכפתי מאוד. ניכר שהשקעתם בכל פרט ויצרתם מסלול ייחודי שבזכותו בחרנו בכם.

חנה יגיל – טיול לאינדונזיה

שלום גולן,
חזרנו ואני שולחת את כל החברים שלי להתקשר אליכם לטיולים לאינדונזיה.
זה היה הטיול הראשון שיצאנו במאורגן והחוויה היתה מדהימה.
תודה על האירגון, הסדר, החוויות והמדריך.

אשר קולה – טרק לאנאפורנה, נפאל

רותם וגולן יקרים מאוד, בזכות המקצועיות שלכם ,הסבלנות שלכם והרצון הטוב שלכם , עמדנו ביעדים אשר הצבנו לעצמינו.
אין מילים בפינו כדי להודות לכם.המלונות והגסטהאוסים במרבית המקומות היו מעל ומעבר לציפיות שלנו…סיכומם של דברים שבזכותכם ,אנחנו אנשים מבוגרים ….יחסית…הגשמנו חלום.
הרגשנו שבאמת איכפת לכם מהלקוח, ושאתם רוצים כמונו בהצלחה מלאה של המסע…ישר כוחכם, עלו והצליחו

דפנה שגב – טיול לאינדונזיה

למיכל דליה וגולן,
תודה גדולה על טיול נפלא וחווייתי באינדונזיה.
הדרכתו המצוינת של פיקי דיין – ידע רב, היכרות מעמיקה עם התרבות ומנהגי המקום, ויחס נהדר לכל מטייל.
חברי הקבוצה ציינו גם את הארגון המעולה שאפשר זרימה טובה בכל ימי הטיול והיחס הטוב לו זכו אלו שפנו בבקשות לחברת “יעדים”.
ועל כל אלו אנו מודים מאד

ויאטנם הסמויה מן העין

טיול לוייטנאם – תמר יוחאי

טיולים מאורגנים

חזרנו מטיול מופלא. כולנו מאד מאד נהנינו. וייטנאם הלא מתויירת כשמה כן היא והיא יפהפייה ומעניינת. יצאנו לטיול שונה כי חיפשנו את וייטנאם האחרת. טיול לצפון מזרח וייטנאם מתאים למישהו שמחפש משהו אחר ולא טיול תיירותי רגיל – מתאים במיוחד לאנשים סקרניים, שאוהבים לחפש ולטייל כדי ללמוד.

גרשון ברומברג – טיול לרוסיה

אחרי עשרת הימים שבילינו ביחד ברצוני לשתף אתכם בדעתי על הטיול .מערכת ההסעות של הטיול עבדה למופת. המלונות היו ברמה גבוהה (לדעתי) והשביעו את רצוני. המסעדות אליהם דניאל לקחה אותנו היו ברמה טובה מאד ובכל אחת מהן היה משהו מיוחד וכולן השביעו את רעבוננו. לא היה לנו שום רגע דל ובכל דקה ודקה היה לנו מה לעשות.דניאל !!!!! מדריכתנו היקרה שבגילה יכלה בקלות להיות הבת של כל אחד מהמטיילים הייתה בעצם האמא שלנו בטיול . הדאגה שלה לכל פרט ופתרון בעיות ( שכמעט ולא נוצרו ) מידי. הידע שלה וההסברים שלה היו מדהימים.

טיול למרוקו

מסלול מעניין, שילוב טוב בין טבע, תרבות והיסטוריה. תנאי הטיול היו מעולים. יובל, מדריך הטיול, מעולה, ברמה מאוד גבוהה, בעל ידע, רצון ויכולת להפוך את הטיול לחוויה אמיתית. זכינו למדריך מצויין, מזג אויר מושלם וקבוצה מגובשת. תודה על החוייה המוצלחת.

דתות ואמונות בהודו

שנקר דני ורחל – טיול לרג’סטאן הודו

טיולים מאורגנים

המסלול ממחיש את הודו ורג’סטן בכל האספקטים – אדריכלות, תרבות, היבטוריה, דת, פילוסופיה, אנשים, שווקים, ארמונות וכפרים. עופר מדריך הטיול – מצוין – הן בהיכרותו האינטימית והאישית של הודו – אנשים ותרבות והן בניהול נעים ומשרה שלווה לאורך כל הטיול. רותם ודליה היו יעילים, ענו על כל שאלה, כך שהציפיות שלנו מהטיול התגשמו פלוס.

עדנה רונן – טיול לאלבניה

שמחנו לטייל במסלול הלא מוכר והמיוחד הזה! כל תנאי הטיול היו טובים ומתאימים למקובל בחברת יעדים…
ד”ר דיצה קמפלר היתה מדריכה מעולה מכל הבחינות האפשריות . אין מילים לתאר את גודל ועוצמת החוויה שעברנו, העצמה של יופיה של אלבניה ובמיוחד בדרך של דיצה להנגיש לנו את אלבניה מכל הבחינות…

רפי רייפן – טיול לרומניה

לעופר הרועה בשושנים,
קשה לי לישכון על מי מנוחות ובהסכמת חבריי לקבוצה שדבריהם נכונים כנכון היום.
למרות תפקידך הייחודי משהו שכופה עלינו את אחריותנו. הלכנו אחריך ,בעיניים פקוחות ובהשתאות.
על המראות שפרשת לפנינו. תורתך אומנותך והכל בצינעה וברוח שלווה. הלוואי ויירבו רועים כמוך בינותינו.