טיול מאורגן למונגוליה

9CA1F1E0-2257-4AD4-885C-1023BAF5E9BE
בהדרכת אהד נבו
4BEEC465-BC43-4C2C-A644-32C76E51B89E
13 ימים

חברת יעדים טיולי תרבות וטבע

למה לטייל עם יעדים למונגוליה?

המיוחד בטיולנו למונגוליה – ארץ השמיים הכחולים:
זהו טיול במסלול ייחודי ומקיף המגיע אל אגם חופסגול הציורי, מקום מושבם של אנשי אייל הצפון
לינה באולאן באטאר במלון 4 כוכבים – הולידיי אין
כלכלה: פנסיון מלא לאורך הטיול.
טיסת פנים ממורון ( אזור אגם חופסגול ) לאולאן באטאר.
אוטובוס תיירים נוח וממוזג אולאן באטאר.
רכבי לנד קרוזר (4X4), 3 מטיילים בג’יפ לאורך הטיול.
מדריך ישראלי– אהד נבו.
מפגש עם פסטיבל הנאדם במקום קטן ואינטימי, ולא בעיר הבירה, על מנת שנוכל חוויה בלתי אמצעית ואותנטית
הפתעות ומפגשים בלתי אמצעיים עם מונגוליה והנוודים, צאצאיו של ג’ינגיס חאן

תפרנו לכם מסלול טיול שלא תשכחו

מסלול הטיול

ת”א – מוסקבה – אולאן באטאר

נפגש בנתב”ג ונטוס דרך מוסקבה אל בירת מונגוליה, אולאן באטאר, בה ננחת ביום למחרת.

1
אולאן באטאר

ננחת באולן בטר בשעת בוקר מוקדמת, נתארגן וניסע למלוננו. נצא לסיור היכרות ראשון בעיר. נתחיל בטיול רגלי בכיכר המרכזית, אשר בה פסלו של סוחבאטאר, ממנהיגי המהפיכה הקומוניסטית אשר מניף את אגרופו בעוז אל מול פניו של ג’ינג’יס חאן, אבי האומה המונגולית ומי שהקים את האימפריה היבשתית הגדולה. נמשיך למופע פולקלור ולארוחת ערב באחת המסעדות המקומיות בעיר. לינה באולאן באטאר.

2
אולאן באטאר – שמורת חוסטאי נורו

לאחר ארוחת הבוקר נצא מעיר הבירה אל שמורת הטבע חוסטאין נורו. כאן מתקיים פרויקט ייחודי של השבה לטבע של סוסי הבר היחיד בעולם. סוסים אלו נעלמו מערבות מונגוליה בשנות ה-70 של המאה הקודמת, ופרויקט זה עוסק בהשבתם לטבע. הפרויקט נחשב למוצלח במיוחד וכבר היום כמה עדרים גדולים אשר רועים בערבות מונגוליה. לינה במחנה גרים.

3
שמורת חוסטאי נורו – דיונת אלסין טאסארחאי – קאראקורם

נצא בנסיעה אל דיונת החול אלסין טאסארחאי, המסמנת את גבולו הצפוני של מדבר גובי העצום. נצא להליכה קצרה לראש הדיונה, ונהנה מהנוף המרשים. לאחר ארוחת הצהריים נמשיך בנסיעה אל חארחורין, או בשמה הקדום – קאראקורום, בירתה העתיקה של האימפריה המונגולית בראשותו של ג’ינגיס חאן. מכאן יצאו שליחים ולוחמים אל רחבי האימפריה היבשתית הגדולה ביותר שידע העולם, ומכאן גם יצא שמם של המונגולים לקצוות העולם הישן. נבקר בשרידי העיר העתיקה, במנזר ארדן-זו, מהחשובים במנזרי מונגוליה, ובמוזיאון החדש בו מוצגים ממצאים מרתקים שנתגלו באזור. לינה במחנה גרים.

מונגוליה
4
חארחורין – מנזר טובחון – המעיינות החמים בצ’נחר

הבוקר נצא מחארחורין בנסיעה לאורכו של נהר אורחון, הארוך בנהרות מונגוליה, הנשפך אל ימת באיקאל אשר בסיביר. נגיע אל מנזר טובחון אשר נוסד ע”י הזאנבאזאר, מאבות הבודהיזם המונגולי, שם נהג להתבודד ולעשות מדיטציה, ובתקופה מאוחרת אף התחבא במקום מאימת הקיסר המנצ’ורי. נמשיך בנסיעה דרך נופים וולקאניים יפים אל האזור הקרוי בפי המונגולים “גן העדן של מגדלי הסוסים” על שום יופיו, ובשעות אחה”צ המאוחרות נגיע אל מעיינות המים החמים של צנחר, מהם בוקעים מים בטמפרטורה של 80°. נשטוף את אבק הדרכים בבריכות הפתוחות תחת שמי מיליון הכוכבים של מונגוליה. לינה במחנה גרים.

5
פסטיבל הנאדאם המסורתי

ביום זה תהיה לנו אפשרות (ייתכן שתאריך הפסטיבל ישתנה ונראה אותו במקום אחר) ולחגוג את פסטיבל הנוודים המקומי הגדול במונגוליה, פסטיבל הנאדאם (בכפר צ’נחר או בעיירה הסמוכה צצרלג). עשרות מתושבי האזור מגיעים במיטב בגדיהם המסורתיים לחגוג את חג הנאדאם, היום החשוב ביותר בלוח השנה המונגולי. נחזה בהיאבקות מסורתית, מרוץ סוסים וירי בחץ וקשת, אך בעיקר תהיה נוכחת אווירת חג והמולה מקומית גדולה. בשעות אחר הצהריים נשוב אל מעיינות המים החמים, ללילה נוסף בבריכות הפתוחות. לינה במחנה גרים.

6
המעיינות החמים בצ’נחר –צצרלג – הר חורוג – אגם טרחין

נאכל ארוחת בוקר מוקדמת ונצא אל לכיוון צצרלג (במונגולית: ‘גן פורח’), בירת מחוז ארחאנגאי. נבקר בשוק המקומי, ובמוזאון המחוז הממוקם במבנה המנזר העתיק זאין חורה. המנזר היפה שרד את כיבושי העבר כאשר הוסב למוזיאון ובכך הסתיר את עברו הדתי-מלוכני. נמשיך בנסיעה אל אזור הר הגעש חורוג. נערוך טיול רגלי קצר למרגלות הר הגעש חורוג, שנחשב לצעיר יחסית, כאשר ההתפרצות האחרונה שלו מתועדת ככל הנראה לפני כ-8000 שנה. נמשיך בנסיעה למחנה הגרים הממוקם לצד חופו של אגם טרחין צאגאן (‘האגם הלבן הגדול’). לינה במחנה גרים.

משפחת נוודים בגר מונגולי, מונגוליה
7
אגם טרחין – המעיינות החמים בג’רגאלאנט

הבוקר נצא בנסיעה לכיוון המעיינות החמים של ג’רגאלאנט. נסיעה מרהיבה בתוך טבע פראי למחנה הגרים אשר ליד ג’רגאלאנט, גם כאן נזכה ליהנות מרחצה במי המעיינות החמים (מי הגופרית נובעים מעומק של כ-300 מטר מתחת לאדמה בטמפרטורה של עד 70 מעלות) הנמצאים בסמוך. נוכל ליהנות מהליכה לצד הנהר הסמוך, או עד לעיירה הקרובה או מרחצה במעיינות החמים. לינה במחנה גרים.

8
המעיינות החמים בג’רגאלאנט – מורון – אגם חופסגול

היום מצפה לנו נסיעה לאורכה של אחת הדרכים היפות במונגוליה. ניסע דרך מעברי הרים ותצפיות נוף יפות לצד יערות ופלגי מים זורמים. מפעם לפעם נעצור להליכות קצרות להרגיש את היופי המקיף אותנו. בשעות אחר הצהריים נעבור בעיר מורון, בירת מחוז חופסגול, שם נאכל את ארוחת הצהריים. נמשיך בנסיעה אל אגם חופסגול ונלון במחנה גרים, הממוקם לצד אחד מחופיו הציוריים.

9
אגם חופסגול והסביבה

אגם חופסגול, אחד מאגמי המים המתוקים הגדולים בעולם, שוכן למרגלותיו הצפוניים של רכס המפריד בין רוסיה למונגוליה. לאורך חופיו של האגם נפגוש קבוצות אתניות ואקזוטית כמו אנשי שבט איילי הצפון, המגדלים ומבססים את פרנסתם על חיות אצילות אלו. נטייל באזור ונחפש אחרי בני השבט החיים באזור המקיף את האגם. בין אם נזכה לראות אותם, ובין אם לא, הסיור לאורכו של האגם הינו מרתק ויפה. לינה במחנה גרים.

10
אגם חופסגול – מורון – אולאן באטאר – פארק לאומי טרלג’

בשעת בוקר נעזוב את חופי האגם, וניסע אל העיר מורון נעלה על הטיסה שתביא אותנו חזרה לאולאן באטאר. לאחר הנחיתה נצא אל הפארק הלאומי טרלז’, בעבר מקום הנופש של בכירי המפלגה הקומוניסטית, והיום הפארק פתוח לכל. נטייל בין תצורות סלע מרהיבות, ביניהם ‘סלע הצב’ (בגובה 24 מטר!) אליו מתייחסים המונגולים באופן מיסטי, שכן צורתו צורת צב, בעל חיים לו מייחסים תכונות של אריכות חיים וחוכמה מופלגת וכן במנזר הבודהיסטי אריאפאלה, מרכז למדיטציה השוכן לצד נהר טרלג’, משם נשקף נוף מקסים של השמורה. באם יספיק לנו הזמן, נעפיל לראשה של אחת הגבעות הרבות של הפארק על מנת לצפות בשקיעה (ככל שיתירו לנו מזג האוויר ותנאי הראות). לינה במחנה גרים.

מונגוליה
11
פארק לאומי טרלג’ – פסל צ’ינג’יס חאן – אולאן באטאר

הבוקר ניסע אל המונומנט המרשים שהוקם לציון 800 שנה מאז הכתרתו של טמוג’ין, לימים צ’ינגיז חאן, למלך שבטי המונגולים כולם. המונומנט נישא לגובה של 40 מטר, וצופה אל עבר רכס מרשים. נאכל ארוחת צהריים במקום ונמשיך לכיוון הבירה. ככול שיותיר לנו הזמן נבקר ונשלים ביקורינו בבירה אולאן באטאר. לינה אולאן באטאר.

12
אולאן באטאר – מוסקבה – תל אביב.

הבוקר נצא לשדה התעופה לטיסתנו חזרה ארצה דרך מוסקבה. ננחת בנתב”ג בשעות הערב המוקדמות.

13
טיול מאורגן למונגוליה

צוות המומחים שלנו כאן לסייע לכם. השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

למה מטיילים ממליצים על ״יעדים״?

עלות הטיול

$
4,545
13 ימים
טיול למונגוליה הוא טיול לאתרי טבע ייחודיים שאינם אלא תפאורה מרהיבה למפגש עם אוכלוסיית הנוודים המיוחדת והמסורות העתיקות אותן היא משמרת. קבלת הפנים החמה של הנוודים באוהליהם הופכת את המפגש למרגש ובלתי נשכח.
טיול מאורגן למונגוליה
אהד נבו
טיול למונגוליה
השאירו פרטים ויועץ טיולים יחזור אליכם בהקדם
A1AC49A3-31D7-43B5-B797-D3429BBF9C79




    מוזמנים ליצור איתנו קשר ישירות בטלפון:
    No data was found

    שקיפות לכל אורך הדרך

    תנאים והערות מיוחדות

    המחיר כולל:

    המחיר כולל:

    טיסות בינלאומיות בחב’ איירופלוט במסלול ת”א-מוסקבה-אולאן באטאר / אולאן באטאר-מוסקבה-ת”א.
    מיסי נמל – 420 דולר. יעודכן ביום הכירטוס. במידה ויחול שינוי, התוספת תחול על המטיילים.
    לינה: באולאן באטאר מלון של 4 כוכבים (Holiday Inn), בשאר המסלול – תנאים בסיסיים במחנה גרים (יורטה) לתיירים – ‘גר קמפ’ (על בסיס זוג בגר, במיטות נפרדות).
    כלכלה: פנסיון מלא לאורך הטיול.
    טיסת פנים ממורון לאולאן באטר (יום 12).
    תחבורה: אוטובוס תיירים נוח וממוזג אולאן באטאר ורכבי לנד קרוזר (4X4), 3 מטיילים בג’יפ לאורך הטיול.
    מדריך ישראלי מצוות ‘יעדים – טיולי תרבות וטבע’ – אוהד נבו.
    מדריך מקומי דובר אנגלית לאורך הטיול.
    כניסות לאתרים כמפורט בתכנית.
    טיפים לנותני השירותים השונים בחו”ל.
    בקבוק מים למטייל/ליום.
    ערכת שמע לכל מטייל.

    המחיר אינו כולל:

    המחיר אינו כולל:

    שתייה וארוחות שאינן כלולים בתכנית.
    שינוי במיסי דלק שיחול מיום הגשת ההצעה לתאריך הכרטוס.
    משקל עודף בטיסת הפנים (מעל 15 ק”ג) – בסביבות ה-2 דולר/לקילו.
    טיפ למדריך הישראלי מקובל 5 דולר ליום.
    ביטוח רפואי ומטען.
    הוצאות אישיות.

    הערות ומידע כללי:

    לתשומת ליבכם:

    רמת בתי המלון והשירותים, בעיקר מחוץ לערים המרכזיות, אינה ברמה המוכרת לנו במערב, ויש לקחת זאת בחשבון.
    תנאי תשלום ודמי ביטול – כמופיע בדף הרישום לטיול.
    מונגוליה הינה מדינה בעלת מאפיינים של מדינת עולם שלישי. על אף שאנחנו עובדים עם נותני שירותים מהשורה הראשונה, עדיין ייתכנו בעיות שלא תמיד נדע על קיומן מראש. על הנוסע לקבל זאת כחלק מאופי הטיול במדינה זו. באם יהיה צורך מדריכנו יעשו שינויים בשטח, לטובת ורווחת הנוסעים.
    במקרה של ביטולים או שינויים בשירותי קרקע או בטיסות בשל אירועים המוגדרים ככוח עליון (אירועים פוליטיים, אירועי איתני הטבע כמו מפולות סלעים/טייפונים/התפרצות הרי געש וכד’), חברת יעדים לא תישא באחריות הכספית של השינויים שינבעו מכך.
    בחרנו (בכוונה תחילה) לחגוג את פסטיבל הנאדם במקום קטן ואינטימי, ולא בעיר הבירה, אולאן באטאר, זאת על מנת שנוכל לחוות את הפסטיבל באופן בלתי אמצעי ואותנטי יותר. אנו מציינים זאת כי תאריך הפסטיבל עלול לזוז ולהשתנות (התאריך הסופי ייקבע לקראת אפריל 2020). אי לכך, תוכנית הטיול עלולה להשתנות בהתאם למועד הפסטיבל, כפי שייקבע בהמשך!
    לינה במחנות הגרים (גר קמפ) – הלינה במהלך כל הטיול (למעט בבירה אולאן באטאר) תתקיים בגרים – היורטה המונגולית. התנאים במחנות הגרים הינם בסיסיים, דוגמת שירותים ומקלחות משותפים. בכל גר ילון זוג/יחיד במיטות נפרדות. על המטיילים לקחת בחשבון תנאים אלו עת הרשמתם לטיול זה.
    תנאי הנסיעה – נסיעה בג’יפים 4X4 (3 מטיילים בג’יפ). במהלך רוב הטיול הנסיעה היא על כבישים משובשים, שבילי עפר (קוליסים) או ממש בשטח.
    חיסונים – לקבלת מידע על חיסונים יש לפנות ללשכת הבריאות באזור המגורים.
    פרטי הטיסות בחברת איירופלוט (יתכנו שינויים בפרטי הטיסות):

    SU 507G 06JUL TLVSVO 1240  1650

    SU 330G 06JUL SVOULN 1835  0540  (07JUL)

    SU 331G 18JUL ULNSVO 0705  0840

    SU 508G 18JUL SVOTLV 1320  1745

    רשימת המלונות לדוגמא:

    אולאן באטאר מלון של 4 כוכבים  כדוגמאת Holiday Inn

    מחנה גרים (יורטה) לתיירים – גר קמפ זוגיים

    צרו איתנו קשר

    השאירו פרטים והמומחים שלנו יחזרו אליכם בהקדם  

    טיול מאורגן למונגוליה

    מה תרצו לחפש?