טיול לסיציליה והאיים האיאוליים

9CA1F1E0-2257-4AD4-885C-1023BAF5E9BE
בהדרכת ד”ר נעמה וילוז’ני
4BEEC465-BC43-4C2C-A644-32C76E51B89E
9 ימים

חברת יעדים טיולי תרבות וטבע

למה כדאי לצאת איתנו לסיציליה והאיים האיאוליים?

האי סציליה הוא האי גדול בין איי הים התיכון, אי שהחיים בו מתנהלים בצל הר הגעש “אתנה” שהוא “הלב הפועם” של האי.

טיול מקיף, בקבוצה קטנה ובהדרכת ד”ר נעמה וילוז’ני,

בתי מלון טובים, ונוף פראי וים כחול, לצד מסורות סציליאניות מקומיות ומפתיעות.

תפרנו לכם מסלול טיול שלא תשכחו

מסלול הטיול

תל אביב- אצ’יריאלה קטניה

טיסה דרך רומא מתל אביב לעיר קטניה שבסיציליה. נצא משדה התעופה אל עבר כפרי דייגים , נבקר בחוף הקיקלופים ונמשיך לעיירה אצ’יריאלה שבה ארכיטקטורה בארוקית מרשימה. נגיע לקטניה ונצא לסיור רגלי. ארוחת ערב ולינה בקטניה.

1
סירקוזה – אורטיג’ה – נוטו – קטניה

ניסע דרומה לעיר סירקוזה, עירו של ארכימדס ואחת הערים היפות בסיציליה. נבקר באתר הארכיאולוגי שבו התיאטרון היווני, האמפיתיאטרון הרומי, הקטקומבות המצוירות, מחצבות האבן (הנקראות “אוזנו של דיוניסוס”), כיכר ארכימדס ומקדש אפולו. נמשיך לחצי האי אורטיג’ה, שהוא לב לבה של סירקוזה כיום. נסייר ברחובות העיר ובאתריה. ניסע לעיר נוטו, עיר מפוארת עם אדריכלות בארוקית מרשימה, שהוכרזה לא מזמן כאתר מורשת עולמי. נחזור לקטניה לארוחת ערב ולינה

2
הר אתנה – טאורמינה – קטניה

ניסע להר הגעש אתנה, ההר הגבוה בכל האי (3345 מ’) והפעיל ביותר בכל אירופה. נעלה עם האוטובוס לגובה של 1800 מ’ ומשם נמשיך ברכבל או ברכבי 4×4 שיעלו אותנו לגובה של 2800 מ’. נרד ונעשה סיור רגלי מסביב לאחד מלועי ההר, בתקווה לראות פעילות מעניינת. נמשיך לכיוון העיר טאורמינה, העשירה והנוצצת, לסיור בתאטרון היווני העתיק ממנו נשקף הר האתנה. נטייל לאורך רחובה הראשי של העיר עד כיכר ה-9 באפריל. נאכל ארוחת ערב במסעדה בטאורמינה ולאחריה נחזור למלון בקטניה.

3
האיים האיאוליים: וולקנו – סטרומבולי – ליפארי

נצא בשעת בוקר מוקדמת אל עבר עיירת הנמל הקטנה, מילצו בפינה הצפון-מזרחית של האי. שם נעלה על מעבורת ונפליג לאיים האיאוליים, קבוצה של שבעה הרי געש פעילים המזדקרים מהים ומהווים איים מיושבים. נעצור באי וולקנו, אי תיירותי במיוחד הודות לחופיו החמים. הרמה של ההרים היא ביתם של שדות אחו בהם מייצרים את אחד הסוגים הטובים בעולם של גבינת הריקוטה. אחר הצהריים נצא לשייט אל עבר סטומבולי, אחד האיים המיוחדים ביותר בעולם, הנקרא לא פעם “המגדלור של הים התיכון”. ההר פעיל כל הזמן ועד היום ניתן לחזות בפעילות געשית בו. בדרכנו נעצור באי פנראה. הסיור יאפשר לנו לחזור בהתפרצויות הגעשיות גם לאחר החשכה. ארוחת ערב. לינה באי ליפארי.

4
ליפארי – אנה – פיאצה ארמרינה – קלטג’ירונה

נצא בשעת בוקר מוקדמת בהפלגה למילצו ונמשיך דרומה אל עבר העיירה אנה, שמיקומה על הדרך הראשית החוצה את סיציליה הבטיח לה שליטה על הצבאות ושיירות הסוחר שעברו באי. נעלה לתצפית ממצודת לומברדיה שבפסגת העיירה. המצודה חולשת על כל מרכז האי, והנוף הנשקף ממנה הקנה לה את השם “יפת הנוף של סיציליה”. משם נמשיך אל פיאצה ארמרינה, שבקרבתה נמצאת וילה רומית ענקית ושמורה היטב הנקראת וילה רומנה דל קסאלה ובה פסיפסים רבים וצבעוניים המתוארכים למאה ה-4 לספירה. נדרים עוד קצת אל העיירה קלטג’ירונה – מרכז ייצור הקרמיקה של סיציליה. ארוחת ערב ולינה בקלטג’ירונה

5
קלטג’ירונה – אגריג’נטו – פלרמו

נצא בבוקר לעבר העיירה אגריג’נטו, בחוף הדרום-מערבי של האי. נסייר בעיר המקדשים בקרבת אגריג’נטו – “עמק המקדשים”, שתחילתה במאה ה-6 לפנה”ס, ונצפה על מקדש “הקונקורדיה” הגדול והמרשים. אחר הצהריים ניסע לעבר פלרמו. ארוחת ערב ולינה בפלרמו.

6
פלרמו – צ’אפלו – פלרמו

את היום נפתח בסיור בעיר פלרמו, בירת סיציליה, ובאתריה השונים, כולל ארמון הנורמנים. מארמון זה שלטו הנורמנים על העיר במאה ה-12, ובה נחזה בקפלה פלטינה. נתרשם מהעובדה שחלקים רבים של העיר הם שרידים של ההיסטוריה הסיציליאנית העתיקה והמפוארת. נבקר גם במוזיאון הארכיאולוגי ובקטקומבות של הקפוצ’ינים. אחר הצהריים ניסע לעיירה הציורית צ’פאלו. העיירה ממוקמת למרגלות צוק תלול שממנו נשקף נוף דרמטי. נסייר באתרי העיר השונים ובסמטאות הציוריות, ונקבל הזדמנות לטעום את המאכל המקומי האופייני, שהוא… (הפתעה!). בסיום נחזור לפלרמו לארוחת ערב ולינה.

7
פלרמו – סג’סטה – אריצ’ה – טרפאני – פלרמו

נצא בבוקר לכיוון סג’סטה ונבקר במקדש הדורי, אחד מהאתרים העתיקים והקסומים בעולם אשר נבנה לכבוד אפולו. נעלה מעלה ברכבת קטנה לתיאטרון היווני הממוקם בפסגת הגבעה מעל המקדש ומכאן נשקיף לנוף הנהדר שלכיוון הים התיכון. נמשיך לעיירה הציורית מימי הביניים אריצ’ה, עיר המרציפן, הבנויה על גבעה מצוקית בגובה של כ-750 מטרים מעל פני הים ומבוצרת בחומה מימי הביניים. נסייר ברחובותיה הצרים ובכיכרות, נביט מעלה אל המרפסות העתיקות ונפקוד את כיכר אומברטו, הכיכר המרכזית של העיר בה נמצא בניין העירייה. נבקר בבית מלאכה לייצור מרציפן. לאחר מכן נעבור באזור בריכות המלח המרשימות שליד העיר טרפאני ונתוודע לתעשיית המלח. ארוחת ערב ולינה בפלרמו.

8
מונראלה – מונטה פלגרינו – תל אביב

בבוקר ניסע לעיר מונראלה, הקרובה לפלרמו והידועה בזכות הקתדרלה הענקית והמפוארת שנבנתה על ידי המלכים הנורמניים מהמאה ה-12. הכנסייה מכילה את אחת מיצירות האמנות המדהימות ביותר באי – תיאור מושלם ומדהים, בפסיפס, של סיפורי התנ”ך ובריאת העולם לצד סיפור חייו של ישו וסיפורים מהברית החדשה. לאחר ארוחת הצהריים, נמשיך אל מונטה פלגרינו, הר המתנשא לגובה 600 מטר מצפון לפלרמו ומכיל מספר מערות. אחת המערות הפכה לקפלה המנציחה את זכרה של רוזליה הקדושה, שהתנזרה והתגוררה בה. אחר הצהריים העברה לשדה התעופה לטיסה לא ישירה ארצה. הנחיתה צפויה לפנות בוקר של יום 10.

9
טיול לסיציליה והאיים האיאוליים

צוות המומחים שלנו כאן לסייע לכם. השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

למה מטיילים ממליצים על ״יעדים״?

עלות הטיול

מחיר יפורסם בהמשך
9 ימים
סיציליה, הגדול באיי איטליה, הוא ארץ בפני עצמה. הכובשים הרבים השאירו את חותמיהם במבנים עתיקים ובטירות מרהיבות.
נעמה וילוז'ני
ד"ר נעמה וילוז'ני
טיול לסיציליה והאיים האיאוליים
השאירו פרטים ויועץ טיולים יחזור אליכם בהקדם
A1AC49A3-31D7-43B5-B797-D3429BBF9C79




    מוזמנים ליצור איתנו קשר ישירות בטלפון:

    אי משולש מוקף ימים
    היה משאת נפשם של החברים
    התקשרנו, אם כן, לחברת “יעדים
    והיא שלחה אלינו את הטובה במדריכים.

    כולם עברו כאן, אך נשארו האיטלקים.

    את כל זה אנו יודעים מנעמה
    הסבריה היו מלאים ומעניינים
    ובזכותה כולנו הפכנו לידענים

    על כל זאת תודה רבה
    ונקווה להיפגש בגלגול הבא

    טיול לסיציליה

    שקיפות לכל אורך הדרך

    תנאים והערות מיוחדות

    המחיר כולל:

    טיסות בינלאומיות בחברת אלאיטליה במסלול ת”א-רומא-קטניה / פלרמו-רומא-ת”א.
    מיסי נמל בסך 310דולר – נכון ליום מתן ההצעה – יעודכן ביום הכרטוס, כחודש לפני היציאה.
    לינה בבתי מלון מדרגת תיירות טובה.
    אוטובוס תיירים ממוזג לביצוע הטיול.
    הטיול מבוסס על בסיס חצי פנסיון לאורך הטיול.
    כניסות לכל האתרים המוזכרים, שייט, סיורים וביקורים במוזיאונים כמפורט בתוכנית הטיול.
    מדריכה ישראלית מצוות יעדים טיולי תרבות וטבע בע”מ.
    טיפים לנותני השירות המקומיים לאורך הטיול.
    מיסים מקומיים
    ערכת שמע לכל מטייל.

    המחיר אינו כולל:

    הוצאות בעלות אופי אישי (טלפון, כביסה, דמי צילום באתרים וכיוצ”ב).
    ביטוח בריאות ומטען.
    ארוחות צהריים ושתייה במהלך הארוחות.
    כל מה שאינו נזכר במסגרת הסעיף כולל.

    הערות ומידע כללי:

    מיסי הנמל והדלק נכונים ליום פרסום הטיול. במידה ויחול שינוי, המחיר ישתנה בהתאם.

    רשימת המלונות לדוגמא:

    צרו איתנו קשר

    השאירו פרטים והמומחים שלנו יחזרו אליכם בהקדם  

    טיול לסיציליה והאיים האיאוליים

    מה תרצו לחפש?