טיול מקיף 9 ימים לאיחוד האמירויות הערביות

9CA1F1E0-2257-4AD4-885C-1023BAF5E9BE
בהדרכת אהד נבו
4BEEC465-BC43-4C2C-A644-32C76E51B89E
9 ימים

חברת יעדים טיולי תרבות וטבע

למה לטייל איתנו לאיחוד האמירויות?

טיול בהדרכת אהד נבו, מדריך שישמח להפגיש אתכם עם מדינת איחוד האמירויות, אנשיה ותרבותה.

טיסה בחברת התעופה איתיחאד, חברת התעופה הלאומית של האמירות אבו דאבי (טיסה סדירה ואיכותית)

8 לילות סה”כ בטיול

סיור ספארי במדבר ברכבי 4 על 4 בדיונות של אבו דאבי (כי רק בדיונות של אבו דאבי תקבלו את חווית המדבר בשיא עוצמתה –  בזריחה!)

ביקורים כמו במוזיאון הלובר, המסגד הגדול, עיר “העתיד” (העיר הירוקה מאסדר סיטי), העיר אל עין על אתריה כולל המרכז להיכרות המדבר, ביקור באמירויות פוג’ירה, ביקור באמירות שארג’ה,כולל מוזיאון האיסלאם, מוזיאון העתיד בדובאי, תצפית מבורג’ חליפה,  המסגרת של דובאי,  מוזיאון מפגש התרבויות, ביקור במרכז להבנה ולסובלנות ע”ש השיח’ מוחמד ומפגש עם אמירתי ועוד.

 

 

תפרנו לכם מסלול טיול שלא תשכחו

מסלול הטיול

מתל אביב אל איחוד האמירויות

ניפגש בנתב”ג ונצא בטיסה ישירה אל איחוד האמירויות. טיולנו יתחיל באמירות אבו דאבי, בעיר הבירה הנושאת את אותו השם ומכונה “אבו דאבי סיטי”. העיר ממוקמת על אי המחובר ליבשת במערכת כבישי גשרים מהמתקדמים בעולם. לאחר הנחיתה, העברה למלוננו לארוחת ערב. לינה אבו דאבי

1

אבו דאבי

עיר הבירה של איחוד האמירויות וגם שמה של האמירות הגדולה ביותר מבין השבע. אבו דאבי נחשבת ל"מרכז התרבות" של האמירויות ולעיר העשירה ביותר בעולם. המסגד הגדול של שייח' זייד, מוקדש לשיח זייד בין סולטן אל נהיאן. מוזיאונים מע ניינים לצד מסגדים מלכותיים, שווקים ססגוניים לצד מרכזי קניות, בשילוב עם אירוח ומיסטיקה ערבית - הופכים את אבו דאבי ליעד מרתק.

אבו דאבי - בירת האמירויות

לאחר ארוחת הבוקר נצא לסיור בבירה האמירתית. ניסע אל האי סעדיאת (Saadiyat) המכונה "הרובע התרבותי" של אבו דאבי, בו מרוכזים גלריות ומוזיאונים רבים בעלי עיצוב ארכיטקטוני מרשים. נבקר במוזיאון הלובר שנפתח ב-2017  ומציג יצירות אומנות חשובות. מכאן נמשיך אל הארמון הנשיאותי "קסר אל ווטאן", ונבקר ב"קסר אל הוסן", מבצר הארמון, השריד הקדום ביותר בעיר שנבנה במאה ה-18 כמבצר שמירה והתפתח לארמונם של שליטי העבר המקומיים. ניסע למרכז העיר העתיקה, נראה את מלון Emirates Palace, אחד המלונות המפוארים בעולם, אשר עבודה רבה הושקעה בעיצובו המרשים המאופיין במוטיבים מוסלמיים, גיאומטריה מדוייקת, הוד והדר. נסיים את סיורינו לקראת שקיעה במסגד הגדול, אחד מעשרת המסגדים הגדולים בעולם והיקר שבהם, המוקדש לשיח זייד בין סולטן אל נהיאן.  11 שנה עמלו בעלי מקצוע מרחבי העולם על מנת להקים מבנה עצום ומפואר זה. לינה באבו דאבי.

מסגד שייח' זאיד, אבו דאבי, איחוד האמירויות
2

אבו דאבי

עיר הבירה של איחוד האמירויות וגם שמה של האמירות הגדולה ביותר מבין השבע. אבו דאבי נחשבת ל"מרכז התרבות" של האמירויות ולעיר העשירה ביותר בעולם. המסגד הגדול של שייח' זייד, מוקדש לשיח זייד בין סולטן אל נהיאן. מוזיאונים מע ניינים לצד מסגדים מלכותיים, שווקים ססגוניים לצד מרכזי קניות, בשילוב עם אירוח ומיסטיקה ערבית - הופכים את אבו דאבי ליעד מרתק.

ספארי דיונות במדבר - מסדאר סיטי - אל עין

בשעה מוקדמת נצא מהמלון ונעלה על רכבי 44X לספארי מדברי  בדיונות המרשימות של אבו דאבי. נעלה לתצפית זריחה מראש אחת הדיונות ונראה את קרני השמש הראשונות צובעות את הנוף המקסים באור ראשון. ניסע לעומק המדבר, נחצה את הדיונות בדרכינו אל מתחם אירוח מסורתי, בו נהנה מארוחת בוקר ומהשקט של המדבר. לאחר מכן, נשוב למלון להתארגנות ונצא מהעיר אבו דאבי מזרחה. ראשית, נעצור בעיר מסדאר סיטי, העיר "הירוקה" של איחוד האמירויות ופרויקט חלוצי ומרתק של בניית עיר שמתבססת כולה על עקרונות  תכנון של קיימות ואיכות סביבה. נמשיך לכיוון הגבול עם נסיכות עומן, מעבר חד מהעיר השוקקת אל הנוף המדברי. בסמוך לגבול נמצאת העיר אל עין, המשופעת באתרי מורשת עולמית. אתרי העיר הם הבסיס ממנה נוצרה במהלך השנים המדינה המאוחדת. בזכות מערכת ההשקיה, נמצא באזור חקלאות משגשגת, בעיקר גידול וייצוא תמרים. נבקר במבצר אל ג'אהילי, המבצר הגדול במדינה ובנווה המדבר הסמוך. היות ונאת המדבר משופעת במים, הוקמו בעיר גנים ופארקים רחבי ידים, המשווים לה מראה ירוק וצבעוני. לעת שקיעה נעלה להר ג'בל ח'פית, ממנו נשקף נוף פנוראמי על האזור ושם ממוקם גם מלוננו. לינה באל עין.

איחוד האמירויות
3
מפרץ עומאן ואמירות פוג'ירה

בשעות הבוקר נבקר במרכז למורשת המדבר ונלמד על החי והצומח האופייניים לאזור. לאחר מכן נצא מהמדבר אל קו החוף המזרחי לאורך מפרץ עומאן. ניסע בדרך נופית המאופיינת בנוף הררי, ערוצים עמוקים ועמקים ציוריים. נגיע אל אמירות פוג‘ירה הנושקת למפרץ עומאן. נראה את מבצר פוג'יירה בן 300 השנים אשר שימש לסמל להגנה טריטוריאלית בתקופות בהם מעצמות אירופאיות חלשו על החוף. נעצור לצילומים מול מסגד פוג׳ירה הגדול ע״ש השייח׳ זאיד בִּן סולטאן אָאל נהיאן. מסגד מרשים זה מרכז בתוכו מוטיביים מוסלמיים רבים כאשר הבולט מבין כולם הוא הדימיון לחזית ״איה סופיה״ באיסטנבול. לינה בפוג'ירה האמירות היחידה הנמצאת במפרץ עומאן ומתגאה בחופים יפים, נקיים וטבעיים.

4

דובאי היא העיר הגדולה ביותר של איחוד האמירויות, גורדי שחקים, נמלים וחופים, בצידם של תיירות ומסחר בינלאומי. דובאי בולטת בעיצוב המודרני שלה בתוך מדינה שמרנית.  המסחר בדובאי משפיע על עושרה של המדינה יותר ממרבצי הנפט. העיר מהווה אבן שואבת לתיירים ולעובדים זרים ויש תחושה של "כור היתוך". 13 מתוך 70 הבניינים הגבוהים בעולם נמצאים בדובאי, לצד המגדל הגבוה בעולם - בורג' ח'ליפה.

פוג'ירה, תרבות ערבית באמירות שארג'ה והמעבר לדובאי

ניסע אל אמירות שארג'ה, בדרכנו נבקר בחורפאקאן (Khorfakkan) עיר עתיקה שפירוש שמה ״שפך נחל הלסתות הכפולות״. נראה את האמפיתיאטרון החדש שעשוי מלבני שיש שנלקחו ממקומות שונים בעולם, ואת מפל המים הנמצא בסמיכות. בכפר בידיה נבקר במסגד העתיק ביותר באיחוד האמירויות אשר נבנה במאה ה-15 ועשוי בוץ ואבן . נמשיך בנסיעה אל אמירות שארג'ה. שארג'ה היא האמירות היחידה שחולקת את גבולותיה עם כל ששת האמירות במדינה ותרגום שמה בשפה המקומית הוא "השמש העולה". בשנת 1998 מונתה האמירות שארג'ה על ידי אונסק"ו כבירת התרבות הערבית, ב-2014 נבחרה לבירת התרבות האסלאמית ולאחר מכן הוכתרה לבירת התיירות הערבית. בעיר ישנם יותר מ -22 מוזיאונים ואזורי מורשת מרשימים המציגים את המלאכות והאומנויות המסורתיות והחשובות של האסלאם ואת אורחות החיים של התושבים. נבקר במוזיאון המרשים לתרבות האסלאם, ונשוטט בשוק "אל ג'ובייל" – שוק שוק יפה אשר עוצב בארכיטקטורה מוסלמית. בשעות אחר הצהרים נמשיך בנסיעה אל דובאי, השוכנת לחופי המפרץ הפרסי. גורדי שחקים, נמלים, איים מלאכותיים וחופים זהובים, בצידם של אתרי תיירות ומסחר בינלאומי. לינה בדובאי.

איחוד האמירויות
5

דובאי היא העיר הגדולה ביותר של איחוד האמירויות, גורדי שחקים, נמלים וחופים, בצידם של תיירות ומסחר בינלאומי. דובאי בולטת בעיצוב המודרני שלה בתוך מדינה שמרנית.  המסחר בדובאי משפיע על עושרה של המדינה יותר ממרבצי הנפט. העיר מהווה אבן שואבת לתיירים ולעובדים זרים ויש תחושה של "כור היתוך". 13 מתוך 70 הבניינים הגבוהים בעולם נמצאים בדובאי, לצד המגדל הגבוה בעולם - בורג' ח'ליפה.

דובאי – הגן הקסום, העיר המודרנית ואיי התמרים

לאחר ארוחת הבוקר נצא לטיולנו בדובאי המודרנית – נתחיל עם הגן הקסום והמרשים של דובאי (Dubai Miracle Garden), זהו הגן הפורח הגדול בעולם, בו למעלה מ-50 מיליון פרחים, גן פרפרים, גן פרחים מפוסלים ותצוגות שובות עין שמתחלפות מדי שנה.   נמשיך בנסיעה אל אזור רצועת ג‘ומיירה (Jumeirah). פירוש שמה ״האבן הלוהטת״, היא נפרשת לאורכה של העיר, נושאת את שמו של אתר ארכאולוגי מן התקופה האבסית. נבקר בשוק המקומי, בסגנון באזאר ערבי, מלא בשכיות חמדה ומציאות נפלאות, מוקף במלונות חמישה עד שבעה כוכבים, מסעדות ובתי קפה. מכאן בין תעלות מים מלאכותיות וגשרים נוכל לצפות היטב במלון המפואר ביותר בעולם (7*), בורג' אל-ערב. נמשיך לביקור במרינה של דובאי ובאחד משלושת איי התמרים המלאכותיים המעוצבים בצורת עצי דקל. האיים הינם פרויקט הנדסי ייחודי (שניתן אף להבחין בו בתמונות לווין) המאוכלסים בבתי יוקרה ומלונות פאר. ניסע ברכבת ה'מונורייל' מעל האי, ונערוך תצפית על האי ועל מלון 'אטלנטיס דה-פאלם' האייקוני. אחר הצהריים נמשיך למרינה של דובאי ונצא לשייט בסירת עץ מסורתית אל מול המראה היפה של העיר. לינה בדובאי.

אמירויות
6
מוזיאון העתיד, מוזיאון מפגש התרבויות וסיור הליכה בעיר העתיקה

לאחר ארוחת הבוקר נבקר באחד המוזיאונים המיוחדים והמדוברים כיום בעולם – מוזיאון העתיד, אשר מציג תערוכות שונות אודות עתיד העולם והאנושות. המבנה עצמו הוא אחד היפים והייחודיים בעולם, ונבנה כולו בתקנים ירוקים מחמירים ונשען על אנרגיה נקייה ומים ממוחזרים. נמשיך לביקור במוזיאון "מפגש התרבויות".  המוזיאון אוצר בתוכו אוספי חפצים של תרבויות שונות שעברו דרך אזור זה של העולם ונפגשו בו. המוזיאון שם לו למטרה לתת מקום לייחודה של כל תרבות ולהראות כיצד הישגיה תרמו להתפתחות האנושות. במקום מוצגת גם תערוכה לזכר השואה. תערוכה ראשונה מסוגה בעולם הערבי. מכאן נמשיך לסיור ברובעים העתיקים של העיר. רובע אל סייף (Al Seef) שפירוש שמו ״הסכין״ זו שפיצחה את הצדפות - זהו רובע משוחזר למחצה בעברו ידע עדנה של תקופה מרתקת של מסחר בפנינים. נבקר ברובע אל פחידי (Al Fahidi) אשר מוכר בשפת העם ״באסטקייה״ (Bastakiya) - על שם העיר באסטאק שבאיראן של ימינו. כיום זהו אזור של אומנים עם גלריות פנימיות לצד מוזיאוני בוטיק. נצפה על מבצר אל-פחידי שמשמש כמוזיאון לתולדות דובאי ונלמד על האזור ממנו צמחה דובאי מראשיתה. נלך לאורך  הגדה הדרומית של נחל דובאי (קריק) לשון ים ייחודית שהייתה לנמל מחסה עבור הסוחרים השונים במאות הקודמות. נחצה את ה'קריק' של דובאי בסירת אברה מקומית, נבקר בשוק הזהב המפורסם ובשוק התבלינים. לינה בדובאי.

 

7
מסגרת דובאי, מפגש מקומי ותצפית ממגדל בורג' ח'ליפה

לאחר ארוחת בוקר נבקר במסגרת דובאי שתוארה על ידי "הגרדיאן" כ"מסגרת התמונה הגדולה ביותר על פני כדור הארץ". המסגרת הקולוסאלית משמשת כנקודת חיבור בין העיר החדשה ומגדליה המרשימים לבין העיר הישנה ומבניה ההיסטוריים, דרכם נסקור את התפתחותה של דובאי. נמשיך ל'מרכז ההבנה התרבותית של השיח' מוחמד',  שם נאכל צהריים ונשוחח עם תושב אמירתי על התרבות והמסורת המקומיים. אחר הצהריים נסע אל העיר המודרנית, ואל נקודת הציון המפורסמת של דובאי, מגדל בורג' ח'ליפה (Burj Khalifa)  , המגדל הגבוה ביותר בעולם (828 מ') שבנוי על קניון דובאי, הקניון הגדול בעולם. נבקר בקניון ונעלה לתצפית ממנה נשקיף מלמעלה (קומה 124) על העיר המרשימה והמפרץ הפרסי הנפרשים למרגלותינו. בתום הביקור במגדל, נצפה במופע ה"מזרקות הרוקדות". לאחר מכן העברה למלון לארוחת ערב. לינה בדובאי

8
סיום הטיול באיחוד האמירויות וחזרה לישראל.

בשעות הבוקר המוקדמות העברה אל שדה התעופה של אבו דאבי, ממנו נמריא בטיסה ישירה אל תל אביב.

 

9
טיול מקיף 9 ימים לאיחוד האמירויות הערביות

צוות המומחים שלנו כאן לסייע לכם. השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

למה מטיילים ממליצים על ״יעדים״?

עלות הטיול

מחיר יפורסם בהמשך
9 ימים
אנו שמחים להציג את טיולנו אל מדינה מרתקת שנוצרה מאיחודן של שבע נסיכויות לחופי המפרץ הפרסי.
טיול מקיף 9 ימים לאיחוד האמירויות הערביות
אהד נבו
טיול לאיחוד האמירויות
השאירו פרטים ויועץ טיולים יחזור אליכם בהקדם
A1AC49A3-31D7-43B5-B797-D3429BBF9C79




    מוזמנים ליצור איתנו קשר ישירות בטלפון:

    מסלול הטיול הקיף את העבר המקומי, ההווה והתוכניות לעתיד של האמירויות. מדריך הטיול ניר בומס – מדהים!!! ידע, כושר הבעה והעברת החומר יוצא מהכלל.

    ירון גולן – טיול לאיחוד האמירויות

    תודה לחברת יעדים שהרימה פרויקט מדהים של שיתוף פעולה מדהים עם ד”ר ניר בומס והצוות המקומי שנתן גיבוי מדהים לטיול כה מורכב ומוצלח, חוויה בלתי נשכחת של טיול כל כך מיוחד, מלא וגדוש שזור בחוויותיו האישיות של ניר, טיול מדהים, עם חברים מדהימים. תודה לך ניר על שעשית את ההבדל בין טיול סטנדרטי לטיול איכותי ועשיר בידע והארה. ישר כוח.

    קבוצת שושנה – טיול לאמירויות

    לאהד, חברנו ומדריכנו היקר, בהומור וברצינות, בקלילות ובעומק חיברת אותנו לעולמות הדת, התרבות, ההיסטוריה והאקטואליה. באותו אופן, בנעימות וברוגע, חברת אותנו אליך. מכלול שלם של אדם, חבר, מדריך ומורה. תודה רבה על טיול מלמד, חוויתי ואנושי.

    טיול לוייטנאם וקמבודיה

    שקיפות לכל אורך הדרך

    תנאים והערות מיוחדות

    המחיר כולל:

    טיסות בינלאומיות ישירות בין ת”א לאבו דאבי בחברת ‘אתיחאד’ כולל מיסי נמל

    בתי מלון טובים (4*) – שמות בתי המלון מופיעים בהמשך ההצעה.

    הדרכה של מדריך ישראלי מומחה מחברת יעדים (אוהד נבו)

    תכנית עשירה של סיורים וביקורים, כולל דמי כניסה כמפורט בתוכנית.

    אוטובוס תיירים ממוזג ונוח

    כלכלה: ארוחות בוקר וארוחות ערב לאורך כל הטיול – חצי פנסיון. ארוחת צהריים נוספת

    סיור ספארי במדבר ברכבי 44X בדיונות של אבו דאבי

    תשר לאנשי הצוות המקומי

    מיסי תיירות מקומיים

    מערכות שמע אלחוטיות לכל מטייל.

    מדריך מקומי מלווה דובר אנגלית לאורך הטיול.

    שני בקבוקי מים למטייל ליום.

    מפגש הכנה בארץ טרם יציאת הטיול.

    המחיר אינו כולל:

    ביטוח נסיעות ומטען.

    הוצאות אישיות שאינן מופיעות בסעיף כולל.

    ארוחות שאינן כלולות בתוכנית. שתייה בארוחות

    בדיקת קורונה בארץ ובחו”ל, במידה ויידרשו

    תוספת חדר ליחיד – 770 דולר

    הערות ומידע כללי:

    ייתכנו שינויים במסלול הטיול ובסדר הביקורים באתרים, במידה ואתר מסוים יהיה סגור במהלך הטיול – אנו נדאג לביקור באתר אחר.

    יתכנו שינויים בשעות ובימי הטיסה של חברות התעופה. בהינתן מצב שכזה, תפעל חברתינו לפתרון ראוי בהתאם למצב.

    חברתנו אינה גוף רפואי ולפיכך אינה מוסמכת לתת מידע בנושא זה. אנא פנו ללשכות הבריאות או למרפאות המטיילים הסמוכות לאזוריכם.

    מיסי הנמל והדלק נכונים ליום פרסום הטיול. במידה והמחיר ישתנה בעת הנפקת הכרטיסים תחול התוספת על הנוסע.

    תנאי תשלום ודמי ביטול –  כמופיע בדף הרישום המצורף.

    הנסיעה בדיונות  היא בג’יפים 4X4. על כן יש לוודא שהביטוח שלכם מכסה פעילות אתגרית.

    על המטייל לדעת כי לא נוכל להחזיר מקדמות ותשלומים שהועברו לחברת התעופה ו/או לסוכן חו”ל שלא מוחזרים לנו.

    יש לרכוש ביטוח נסיעות מקיף מייד עם ההרשמה לטיול כולל כיסוי בריאות, מטען וקורונה.

     

    הושבה בטיסות –  לצערנו מדיניות חברות התעופה לגבי הושבת קבוצות היא לא לאפשר הושבה מראש בטיסות קבוצתיות. אנו מודעים לחשיבות ומנסים לעשות ככל הניתן, אך אנו מדגישים כי לא נוכל להתחייב למקום הושבה.

    אי הגעה לטיסה  -(non-show) חברות התעופה גובות קנסות מן הנוסעים שלא יודיעו על אי הגעה לטיסה. חשוב מאוד לעדכן אותנו לפחות 3 ימי עבודה טרם יציאת הטיול על מנת שלא ייווצר מצב זה של non show ותשלום קנס.

    על הדרכון להיות בתוקף לחצי שנה לפחות מיום החזרה לישראל, ובתוכו לפחות שני דפים ריקים.

    הנחיות קורונה:

    הנחיות הקורונה בזמן הטיול הן באחריות המדינה בה אנו מטיילים בלבד ובהתאם לנהלים של חברות התעופה איתם אנו טסים,  ועל המטייל/ת לדעת כי גם חברת ‘יעדים’ כפופה להנחיות אלו.

    לקראת יציאת הטיול אנו נעדכן אתכם בנהלים ובהנחיות ממשלת איחוד האמירויות, משרד הבריאות הישראלי וחברות התעופה בכל מה שקשור לכניסה למדינה וטיול בה בזמן הקורונה.

    באחריות המטיילים לרכוש ביטוח נסיעות מקיף הכולל התייחסות וכיסוי לנושא הקורונה. חברת יעדים איננה אחראית על הנהלים בשדות התעופה ובמדינות בהם מבקרים ולא תישא בעלויות הכרוכות בהארכת השהייה / בידוד ואישפוז / סגירת השמיים ו/או כל השלכות אחרות, הקשורות לקורונה בארץ ובעולם.

    לאורך הטיול חלה חובת עטיית מסיכה בזמן הנסיעות, הסיורים והביקורים באתרים השונים. ריחוק חברתי נהוג במקומות הבילוי, בתי הקפה והמסעדות.

    במידה ומצב ה’קורונה’ ישפיע על ביקורים באתרים מסוימים במהלך הטיול, נערוך שינויים במסלול בהתאם.

     

    פרטי הטיסות:

    TLVAUH   EY599  14:15-19:35

    AUHTLV  EY598  10:15-11:30

     

     

    רשימת המלונות לדוגמא:

    *Abu Dhabi    Novotel Al Bustan  4

    *4     Al Ain Mercure Jabel Hafit

    *4    Fujairah Novotel  Fujairah

     *4  Dubai   Revier

    צרו איתנו קשר

    השאירו פרטים והמומחים שלנו יחזרו אליכם בהקדם  

    טיול מקיף 9 ימים לאיחוד האמירויות הערביות

    מה תרצו לחפש?