טיול מאורגן לפיליפינים

9CA1F1E0-2257-4AD4-885C-1023BAF5E9BE
בהדרכת ד”ר דיצה קמפלר
4BEEC465-BC43-4C2C-A644-32C76E51B89E
17 ימים

חברת יעדים טיולי תרבות וטבע

למה לטייל עם יעדים לפיליפינים?

הפיליפינים – ארכיפלג קסום המורכב מלמעלה מ-1700 איים בגבול הלא-נראה בין האוקיינוס השקט
ליבשת אסיה – הוא אחת מקבוצות האיים היפות והאקזוטיות בעולם

בין חופים נפלאים לאתרי נופש מעולים מסתתרים נופים יפיפיים הרי געש פעילים, מפלים שוצפים, אגמים מרהיבים וטרסות אורז ציוריות המצפים לגילוי ומבטיחים הנאה עצומה לכל החושים

כפרים שגם בעלי-דמיון היו מתקשים “להמציאם”

האי פאלוואן המהווה שמורה ביוספרית, על אתרי הטבע וקבוצות הילידים שבו

תפרנו לכם מסלול טיול שלא תשכחו

מסלול הטיול

תל אביב – סיאול – מנילה

ניפגש בנתב”ג ונצא בטיסת לילה (דרך סיאול) למנילה, בירת הפיליפינים. ננחת במנילה בשעות הערב, נתארגן ונסע למלון. לינה במנילה.

1-2
מנילה – מפלי פגסנחאן – טגטאי

הבוקר נצא דרומה למפלי פגסנחאן – מהאתרים הפופולריים בפיליפינים כולה. המפלים נמצאים  בלב לגונה יפהפייה המוקפת בצמחיית עד. נשוט אליהם בסירות קאנו ייחודיות בין צוקים מיוערים, ועם הגיענו יוכלו המעוניינים בכך לעבור לרפסודות קנים ולהפליג בהן אל מתחת למפלים. אחר הצהריים ניסע לטגטאי Tagaytay)), הצופה אל הר הגעש המורכב (מאוד) טאאל. לינה בטגטאי.

פיליפינים
3
הר הגעש טאאל – מנילה

השכם בבוקר נצא לתור את לועו של הר הגעש טאאל (Taal) – אי בליבו של אגם, שהוא עצמו אגם-לוע של הר געש גדול יותר. זהו הר פעיל, שהתפרצותו האחרונה התרחשה ב-1977. נשוט באגם אל ההר, נעלה אל שפת הלוע ברכיבה על סוסים (או ברגל), נצפה אל אגם הלוע הפנימי ואל (הפתעה?) האי הפנים-פנימי שבו ונשוב כשהנוף הפנורמי המרהיב פרוש לרגלינו. אחה”צ נחזור למנילה. לינה במנילה.

4
הבירה מנילה

יום זה ייוחד לביקור במנילה – עיר הנמל ההיסטורית, ממנה היו הספרדים סוחרים בין יבשות ואוקיינוסים, שהייתה לעיר מרתקת ועשירה בניגודים. נתחיל את ההיכרות עם מנילה בחלקה המודרני, ההיי-טקיסטי, העשיר והסואן, ונמשיך למרכז ההיסטורי שהמראות והקולות, הטעמים והריחות בו שונים מאלו שבעיר החדשה. נטייל בעיר הפנימית “בין החומות”, באתרים הקולוניאליים החשובים, במבצר סנטיאגו המרשים, בכנסיית סן-אוגוסטין המפוארת, בפארק ריזאל, שהוא מבין הגדולים באסיה, במוזיאון המנגיש את תולדות הפיליפינים לקהל הרחב ועוד ככל שיתיר הזמן. לינה במנילה.

5
מנילה – קאואייאן – בנאווי

נצא מוקדם לשדה התעופה ונטוס צפונה, אל העיר קאואייאן שבצפון-מזרח האי לוזון. ניסע מהאזור המישורי לעבר שרשרת ההרים – הקורדיליירה – הצפונית ונגיע לבנאווי, מוקד החלום שנקרא טרסות האורז, מהיפות והעתיקות בעולם. עם הגיענו נצא לביקור בעיירה הטובלת בנוף הרים ירוק ולארוחה במסעדה מקומית. לינה בבנאווי.

פיליפינים
6
בנאווי – טרסות בטאד

לאחר נסיעה בג’יפניז נכיר פנים נוספים של יופיו וקסמו של האזור, המכונה “הפלא השמיני של העולם” ומוכר כאתר מורשת עולמית של אונסק”ו, באזור בטאד. במשך אלפי שנים חצבו ועיצבו החקלאים המקומיים בעבודת ידיים את הטרסות במורדות ההרים והעניקו להם מראה המזכיר גרמי מדרגות לענקים. בעמק מיוחד זה תיאטרון טבעי בו מוצג באופן קבוע מחזה זה, שבמרכזו הקשר בין האדם לטבע. עם החזרה  לבנאווי נמשיך את ההיכרות עם האמנות העממית ונצפה במופע פולקלור מקומי. לינה בבנאווי.

7
בנאווי – הפאו – סגדה

היום נסייר בין טרסות האורז הנפלאות של האפאו. נטייל על השבילים הצרים שבין הטרסות ונכיר מקרוב את האיכרים העובדים בשדות המדורגים, סביבם וביניהם. נאכל ארוחת צהריים שהוכנה עבורנו בבית מקומי ונמשיך בנוף מרהיב, מרתק ומרגש – לאיזור בונטוק, בירת ‘פרובינציית ההרים’. זהו לב האזור בו חיים המיעוטים התרבותיים של הפיליפינים – חלק נכבד מהאוכלוסייה, שבידוד גיאוגרפי ונסיבות היסטוריות יצרו בו הבדלים באורחות החיים, בכללים לפיהם הם מתנהלים, ואפילו באופן עיבוד הקרקע. לינה בסגדה.

8
סגדה – בגיו

נעמיק תרתי משמע אל סודותיה הקסומים של סגאדה ונבקר ב”עמק ההד”, בו נראה את ארונות הקבורה התלויים ונכיר מסורות עתיקות שלא נעלמו בנבכי העבר. נטייל בין כל אלה בנסיעה ובהליכה, נצפה על הסביבה היפיפייה ונטעם מהחיים באזור ההררי. נמשיך – בנוף מרהיב כבר אמרנו? – לעיר האוניברסיטה ההררית בגיו, “בירת הקיץ” של הפיליפינים הידועה באקלימה הנעים, בלב יער מחטני. לינה בבגיו.

9
בגיו – קלארק

בבגיו נבקר בשני אתרים ייחודיים – מוזיאון בנקאב (BenCab), המשלב בין טבע ואומנות ומהווה בית ליצירות אומנות עכשווית פרי ידיו של האמן בנקאב, מהאומנים הנחשבים בפיליפינים כיום, והכפר טאם אוואן (Tam Awan), בו משולבים בתים אופייניים ויצירות אמנות עממית בצמחייה מגוונת על צלע גבעה הצופה אל הים. לאחר הביקור בבגיו ניסע לקלארק שבמחוז פאמפנגה הסמוך, בו ניכרת עדיין השפעתה חובקת העולם של ההתפרצות האדירה בת-זמננו של הר הגעש פינטובו והשלכותיה על הטבע, על תושבי האזור ואפילו על יחסים בינלאומיים. לינה בקלארק.

10
קלארק – פוארטו פרינססה

מהאי לוזון נטוס דרומה לאי פאלוואן, שמורה ביו-ספרית (שמורת טבע בקרבת מגורי אדם) מטעם אונסק”ו ו”האי היפה בעולם” בפי רבים ממבקריו. ננחת בבירת האי ונצא לטיול שיביאנו לתצפית על העיר פוארטו פרינססה, הנמל ומפרץ הונדה, הכנסייה המקומית המפוארת, הפארק ובו שרידי המבצר בו הוחזקו במלחמת העולם השנייה חיילים-אסירים אמריקאים ופיליפינים, שהורעבו ואף נרצחו בידי היפנים ועוד. בשעות הערב המוקדמות נצא ל”שייט גחליליות” המאירות את העצים שלגדות הנהר על מנת למשוך את בן זוגן הפוטנציאלי – מראה מרהיב ומיוחד. נשוב לעיר לארוחת ערב. לינה בפוארטו פרינססה.

טיול מאורגן לפיליפינים
11
פוארטו פרינססה – שבט הבטאק – סאבנג

נצא לביקור מיוחד בשבט הבטאק, מקבוצות הילידים המבודדים ביותר בפיליפינים, במעבה הג’ונגל הפאלוואני. נלך כשעה וחצי בין מטעי קוקוס ובג’ונגל תוך חציית כמה נחלים רדודים, אל הכפר המרכזי בו חיים כ-450 בני השבט, המשמש כמרכזם התרבותי. נתוודע לאורח חייהם המסורתי-שבטי – האופן בו הם חיים ומנהלים חיי חברה וקהילה, בונים בשיטות בנייה מסורתיות מבמבוק ועלים, ומחנכים את ילדיהם בקו התפר שבין המורשת השבטית והמדינה הפיליפינית המודרנית. לאחר הביקור נשוב אל “העולם שבחוץ”, נאכל ארוחת צהריים ונמשיך לרצועת החוף של סאבנג הסמוכה לאתר אונסק”ו “הנהר התת קרקעי”, בו נבקר ביום הבא. לינה בסאבנג.

פיליפינים (Hero)
12
סאבנג – הנהר התת קרקעי – פוארטו פרינססה – סבו

נבקר באחת מאטרקציות התיירות העיקריות באי פאלוואן ובפיליפינים כולה – שייט בנהר התת קרקעי פוארטו פרינססה. האתר, שהוכרז ב-1999 כאתר מורשת עולמית של אונסק”ו, נבחר ב-2011 נבחר כאחד משבעת פלאי עולם הטבע החדשים. נשוט בסירות בנהר, בין צוקים וקירות סלע אנכיים, צמחיית מים וג’ונגל עבותה, ונכנס עם הנהר עצמו אל המערה הקרסטית בה הוא נובע. נשוט לאור פנסים בקטע התת קרקעי של הנהר ונגלה את התבניות שייצרה זרימת המים בתהליך ארוך שנים. נקנח בארוחת צהריים במלון בו לנו, נשוב לבירת האי פוארטו פרינססה וממנה נטוס לסבו, האי המרכזי בקבוצת איי ויסאיה והבסיס לטיול במבחר גדול של אתרים. לינה סבו.

13
סבו – בוהול

לאחר ארוחת הבוקר נצא לסייר בעיר סבו, שחוותה את המפגש הדרמטי בעידן גילוי הארצות בין פרדיננד מגלן, האירופאי הראשון שהפליג באוקינוס השקט, לבין צ’יף לאפו-לאפו, המנהיג האחרון שניסה לעמוד בפני הכיבוש הספרדי. נבקר באתרים המחיים מפגש זה מחדש, בבית פרטי יפיפה המשמש עד היום את משפחת הסוחרים שבנתה לעצמה “אי של תרבות” באזור הטרופי, בבזיליקת “הילד הקדוש” – האתר הקדוש ביותר בפיליפינים, ובמבצר המשולש שהספיק כבר להיות הרבה יותר ממבצר. אחה”צ נפליג לאי בוהול הסמוך, הלב הירוק, המיוחד והמעניין של איי ויסאיה. לינה בבוהול.

14
בוהול

ביום זה נסייר בטבע ובאזורים הכפריים של האי; נתור אחר הקופיפים הזעירים, הביישנים, בעלי העיניים הענקיות, שכחצי מהאוכלוסייה העולמית שלהם חיה בתחומי השמורה בה נבקר; נשוט בנהר לובוק ונהנה מקרוב הן מהצמחייה הטרופית הן ממפגש עם התושבים המקומיים; נחצה “יער מעשי ידי אדם”; נעלה, ברכב וקצת גם ברגל, ל”גבעות השוקולד” – תופעת טבע שנתנה את שמה למקומות נוספים בעולם, אך שיאה הפנטסטי נותר כאן; וכמעט נשתתף בברית הדמים שנחתמה בבוהול בראשית המפגש המרתק בין תרבויות המזרח והמערב. לינה בבוהול.

פיליפינים
15
בוהול – סבו

הבוקר נשוב במעבורת מבוהול לסבו, ובה נשלים את הביקור (במידה והזמן ייאפשר) בבית מלאכה משפחתי לייצור גיטרות, האמנות האופיינית לסבו, בו נפגוש את הדור השלישי ליצירה. נאכל בצוותא ארוחת סיום ולקראת ערב נצא בטיסה חזרה הביתה דרך סיאול.

16
סבו – סיאול – תל אביב.

בשעות הלילה נטוס מסבו לסאול. עם ההגעה נעבור למלון להשלמת ההתרעננות והמנוחה, ולאחר מכן נטוס לתל אביב, אליה נגיע בשעות הערב המוקדמות.

17
טיול מאורגן לפיליפינים

צוות המומחים שלנו כאן לסייע לכם. השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

למה מטיילים ממליצים על ״יעדים״?

עלות הטיול

מחיר יפורסם בהמשך
17 ימים
הטיול בפיליפינים פותח צוהר לגן עדן: מים צלולים בצבע טורקיז בוהק, רצועות חוף לבנות מרהיבות , טרסות אורז מדהימות, נופים קסומים, ג'ונגלים, טבע פראי, הרי געש פעילים, מפלים, עולם תת ימי, תושבים ידידותיים ועוד הרבה מעבר.
דיצה
ד"ר דיצה קמפלר
טיול לפיליפנים
השאירו פרטים ויועץ טיולים יחזור אליכם בהקדם
A1AC49A3-31D7-43B5-B797-D3429BBF9C79




    מוזמנים ליצור איתנו קשר ישירות בטלפון:

    זו לא הפעם הראשונה שאנו יוצאים עם חברת יעדים לטיולינו במזרח. אנו מרגישים בידים טובות, אנשי מקצוע! רותם – היה מקסים, נענה לכל גחמותינו וזרם איתנו אף אם שינינו במהלך התכנון דברים. רגישותו ויחסו לכל מה שקרה איתנו לאורך המסלול ראויים לציון! גולן – מעורב ולוקח אחריות. נהדר! מסלול הטיול היה מגוון וענה על כל הציפיות. ההקפדה על בטיחות – מעולה! תנאי הלינה והארוחות היו טובים מאד. צוות המדריכים והנהגים היו מקצועיים  כולם נעימים ועדינים, מלאי סבלנות, לא נלחצים ונותני שירות מעולים. תודה על תרומתכם לחופשה המהנה!

     

    ד”ר תמר ברוש – טיול פרטי לפיליפינים

    הטיול לפיליפינים הוא חוויה מאוד מיוחדת: היעד עצמו, המסלול שתוכנן היטב ומיצה בצורה טובה מאוד את 14 ימי הטיול, המדריכה – דיצה -מדריכה מעולה, מקצועית, אנושית, יכולת הכלה וסבלנות ראויה לציון. בכל מקום התרוצצנו סביבנו כל הזמן וענו לבעיות עוד לפני שצצו. קיבלנו פינוקים מדהימים לאורך כל הדרך, מים כל הזמן ובטיחות בכל מקום.

    טלי ארלוק – טיול לפיליפינים

    גולן שלום, הטיול היה מאורגן להפליא, נהננו מאוד ממסלול הטיול, מההדרכה הנפלאה והמעמיקה, מהאירגון המתוקתק והמדויק.
    הטיול היה מעניין מאוד והשיא היה בסופו. לסיכום: טיול מגוון מעניין ומרתק – התחיל ב”סערה” של מפלים וסיור סוסים, טיפוס על הרי געש והמשך דרך שדות האורז לפסטיבל אטי אטיאן.

    טיול לפיליפינים

    אגם טל יום שימשי פיליפיניות חמודות
    נפרדים מדיצה מדריכה מהאגדות
    חוזרים עם מטען ידיעות מאליפות
    שעל כל האחרות מאפילות
    מה נאמר ומה נדבר
    לא יכולנו לבקש לנו יותר
    מין הסתם עוד נפגוש בדיצה בדרכים
    או סתם בכל מיני שווקים
    ולסיום היה טיול מכייף
    ולעיתים אפילו מעייף
    אך ברור שאם נצטרך להתחלף
    לא נוותר על אף שלב בטיול המאלף

    טיול לפיליפינים

    שקיפות לכל אורך הדרך

    תנאים והערות מיוחדות

    המחיר כולל:

    טיסות בינלאומיות בחברת קוריאן אייר במסלול ת”א-סיאול-מנילה / סבו-סיאול-ת”א.
    3 טיסות פנים (חברות תעופה מקומיות – מקסימום 20 ק”ג למזוודה) כפי שרשום בתוכנית הטיול.
    מיסי נמל – 250 דולר. במידה ומיסי הנמל יעלו, התוספת תחול על המטייל.
    לינה: בתי מלון מדרגה ראשונה (למעט בתי המלון בצפון לוזון, שם הטובים בנמצא).
    כלכלה: חצי פנסיון לכול אורך הטיול (ארוחות בוקר בבתי המלון + ארוחות ערב או צהריים).
    תחבורה: אוטובוס תיירים נוח וממוזג, מיניבוס/מידיבוס (בחלק הצפוני) ושייט כפי שרשום בתוכנית.
    מדריכה ישראלית מצוות יעדים – טיולי תרבות וטבע – ד”ר דיצה קמפלר.
    מדריכים מקומיים דוברי אנגלית.
    כניסות לאתרים כמפורט בתכנית (כולל סוסים, שייט רפסודה וכד’).
    טיפים לנותני השירותים השונים בחו”ל.
    בקבוק מים למטייל ליום.
    מכשירי שמע.

    המחיר אינו כולל:

    שתייה וארוחות שאינן כלולים בתכנית.
    שינוי במיסי דלק שיחול מיום הגשת ההצעה לתאריך הכרטוס.
    משקל עודף בטיסות הפנים (מעל 20 ק”ג).
    ביטוח רפואי ומטען.
    הוצאות אישיות.

    תוספת ליחיד בחדר

    הערות ומידע כללי:

    הפיליפינים היא מדינה בעלת מאפיינים של עולם שלישי. על אף שאנחנו עובדים עם נותני שירותים מהשורה הראשונה, עדיין ייתכנו בעיות שלא תמיד נדע על קיומן מראש (לדוגמא -כבישים סגורים מפאת שיפוצים, מפולות, שינויי מועדים של אירועים וכיו”ב). על הנוסע לקבל זאת כחלק מאופי הטיול בארצות יעד אלו. באם יהיה צורך מדריכנו יעשו שינויים בשטח, לטובת ורווחת הנוסעים.
    עם ההתחייבות לטיול אנו נדרשים להעביר מקדמה בסך 150 דולר לנוסע עבור התחייבות על הטיסות. במקרה של ביטול – לא תוחזר מקדמה זאת.
    במקרה של ביטולים או שינויים בשירותי קרקע או בטיסות בשל אירועים המוגדרים ככוח עליון (אירועים פוליטיים, אירועי איתני הטבע כמו טייפונים/התפרצות הרי געש וכד’), חברת יעדים לא תישא באחריות הכספית של השינויים שינבעו מכך.
    הושבה בטיסות –  לצערנו מדיניות חברות התעופה לגבי הושבת קבוצות היא לא לאפשר הושבה מראש בהזמנה קבוצתית. אנו מודעים לחשיבות ומנסים לעשות ככל הניתן, אך אנו מדגישים כי לא נוכל להתחייב למקום הושבה.
    אי הגעה לטיסה(non-show) : חברות התעופה גובות קנסות מן הנוסעים שלא יודיעו עלאי הגעה לטיסה. חשוב מאוד לעדכן אותנו לפחות 3 ימי עבודה טרם יציאת הטיול על מנת שלא ייווצר מצב זה של non show ותשלום קנס.
    על הדרכון להיות בתוקף לחצי שנה לפחות מיום החזרה לישראל, ובתוכו לפחות שני דפים ריקים. על המטיילים לעשות ביטוח בריאות ומטען.
    חיסונים – לקבלת מידע על חיסונים יש לפנות ללשכת הבריאות או מרפאות המטיילים באזור המגורים.

    רשימת המלונות לדוגמא:

    Makati Diamond Residences

    Taal Vista Hotel

    Banaue Hotel

    Shmrock Tavern

    Microtel Baguio Hotel

    Park Inn By Raddisson

    Hue Hotel

    Sheridan Sabang HotelSeda Ayala Center

    Bellevue Resort or Southpalms Resort Panglao

    צרו איתנו קשר

    השאירו פרטים והמומחים שלנו יחזרו אליכם בהקדם  

    טיול מאורגן לפיליפינים

    מה תרצו לחפש?